در این مقاله به معرفی و بررسی اکچویتورهای برقی آیوما AUMA می پردازیم تا بیشتر با نحوه عملکرد چنین تجهیزات الکتریکی آشنا شوید. لازم به ذکر است که در صنایع متعددی شاهد بکارگیری و خرید اکچویتور های برقی آیوما هستیم. به عنوان مثال در نیروگاه های هسته‌ای، سیال آب بوسیله لوله ها با فشار بالا انتقال پیدا می کنند و سپس ولوهای صنعتی برای مهار و آزادسازی جریان متوسط و در عین کنترل دبی آب به وسیله باز و بسته کردن شیرها مورد استفاده قرار گرفته می شوند. شرکت محرک صنعت برگزیدگان نمایندگی آیوما به عنوان نماینده فروش اکچویتورهای برقی آیوما در سطح بازار به فعالیت خود ادامه می دهند. انواع اکچویتور برقی آیوما منجمله تمام گرد و ربع گرد را شامل می شوند.

بررسی نکات مهم در خرید اکچویتورهای برقی آیوما

لازم به ذکر است که در طراحی اکچویتورهای برقی آیوما AUMA ، یک واحد کنترل وجود دارد که وظیفه مانیتورینگ گشتاور را دارند. در زمان دست یافتن به وضعیت انتهایی سوپاپ یا حد گشتاور پیش فرض، قسمت کنترل سیگنال مشخصی را به قسمت کنترل های موتور ارسال می کنند. لازم به ذکر است که اکچویتورهای برقی آیوما، به طور خاص از نیروی الکتریکی برای ایجاد حرکت استفاده می کنند. این اکچویتورها معمولاً شامل موتورهای الکتریکی و مکانیزم های انتقال حرکت (مانند چرخ دنده ها) هستند.

با توجه به تنوع مدل های موجود، هنگام خرید عملگر های برقی آیوما بهتر است به مشخصات فنی آن ها توجه نمائید. خرید اکچویتورهای برقی آیوما، بیشتر برای کاربردهای صنعتی و اتوماسیون انجام می پذیرد، جایی که نیاز به کنترل دقیق و سریع حرکت است چون از پیچیدگی کمتری برخوردار هستند. نتیجه‌گیری اینکه اکچویتورهای برقی آیوما نوع خاصی از عملگرها هستند که از نیروی الکتریکی برای ایجاد حرکت مکانیکی استفاده می کنند، در حالی که عملگرها ممکن است شامل انواع مختلفی از دستگاه ها با منبع نیروی متفاوت باشند. برای سفارش اکچویتورهای برقی AUMA با قیمت ارزان می توانید با گروه صنعتی برگزیدگان تماس بگیرید.

آدرس دفتر مرکزی: تهران خیابان خیام شمالی مقابل درب شرقی پارک شهر پاساژ بزرگ خیام طبقه ۵ واحد ۵۷۰ 

آدرس انبار تهران: تهران چهاردانگه ،شهرک صنعتی چهاردانگه ، شهرک صنعتی سهند ، بلوار چهارم ، سوله های آبی و سفید ، پلاک ۶/۶۰۷

تلفن تماس :  02133904298

09123019961 پوریا نظام

09124794693 بهنام بهلولی

09127932300 ابوالفضل نجیمی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 2
نمایش همه
علاقه مندی ها ()