نماینده ebmpapst از جمله مراکز مطمئنی است که به صنایع مختلف امکان خرید فن های اورجینال ebm آلمان را می دهد. اگر به دنبال خرید انواع فن ای بی ام هستید، می توانید به مجموعه‏‌ی بنیس کمپانی که به عنوان یک نماینده Ebmpapst در منطقه تهران فعالیت می کنند، مراجعه کنید.

بررسی ارائه خدمات توسط نماینده ebmpapst

شرکت ebm یکی از پیشگامان تولید فن های صنعتی و سیستم های تهویه مطبوع است و انواع مختلفی از فن ها را برای فروش عرضه می کند. برخی از انواع فنی که می توانید در مراکز معتبر نماینده ای بی ام پاپست خریداری کنید عبارتند از:

  • فن AC: فن هایی با دور ثابت که توانایی کار در شرایط مختلف را دارند و معمولاً در کاربردهای عمومی مورد استفاده قرار می گیرند، که امکان خرید آن ها از طریق مرکز نماینده ebmpapst وجود دارد.
  • فن DC: فن ebmpapst با ولتاژ مستقیم که به صرفه‌جویی در مصرف انرژی و کنترل سرعت بهتر کمک می کنند. این فن ها معمولاً در دستگاه هایی با نیاز به کارایی بالای انرژی استفاده می شوند.
  • فن های سانتریفیوژ: این مدل از انواع فن ای بی ام برای ایجاد فشار و جریان هوای بالا طراحی شده و معمولاً در سیستم های تهویه، سیستم های استخراج و تهویه مطبوع استفاده می شوند.
  • فن های محوری: فن هایی که جریان هوای زیادی را با فشار پایین ایجاد می کنند و برای کاربردهایی مانند تهویه و خنک‌کردن استفاده می شوند.

این کمپانی معتبر، همچنین به تولید فن های با طراحی ویژه برای صنایع خاص مانند خودروسازی، الکترونیک، و صنایع دارویی می پردازد. در نتیجه با مراجعه به نماینده ebmpapst در داخل کشور، می توانید دسترسی بیشتری به مدل های متنوع این برند دست پیدا کنید. محصولات این کمپانی معتبر دارای کیفیت بالا و کارایی مناسب هستند و معمولاً برای بهبود عملکر دما و تهویه استفاده می شوند. به منظور خرید فن Ebmpapst می توانید به مجموعه بنیس کمپانی که جزء مراکز نماینده ebmpapst به شمار می روند، مراجعه کنید.

آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 2
نمایش همه
علاقه مندی ها ()