مدل های متنوعی از فن کابین آسانسور را می توان از طریق مجموعه بنیس کمپانی خریداری کرد چون دارای سابقه طولانی در حوزه فروش فن و سیستم های تهویه هوای مطبوع صنعتی می باشند. در نتیجه بخشی از محصولات خود را به فروش فن کابین آسانسور اختصاص داده‌اند. مصرف انرژی فن آسانسور باید بهینه باشد تا هزینه های عملیاتی کاهش یابد. در نتیجه پیش از خرید فن کابین آسانسور بهتر است مشخصات فنی محصولات را مورد بررسی قرار دهید.

بررسی مشخصات فنی فن کابین آسانسور

فروش فن کابین آسانسور معمولاً در چند مدل متفاوت انجام می گیرد که هر یک ویژگی ها و کاربردهای خاص خود را دارند. این مدل ها به شرح زیر هستند:

  • فن های محوری: این نوع فن تهویه معمولاً برای تهویه کابین های آسانسور استفاده می شوند. طراحی آن ها به گونه‌ای است که هوا را به صورت مستقیم و در یک راستا حرکت می دهد. استقبال از خرید فن کابین آسانسور از این مدل، معمولاً بخاطر کم‌هزینه و کم‌صدا بودن آن می باشد.
  • فن های بی‌صدا: این فن ها به دلیل طراحی خاص و نوع موتوری که دارند، تولید صدای بسیار کمی می کنند و برای کاربرانی که به آرامش در فضای کابین اهمیت می دهند، مناسب هستند.
  • فن های مقاوم در برابر رطوبت: مناسب برای محیط هایی با رطوبت بالا، این فن ها دارای خاصیت جلوگیری از زنگ‌زدگی و آسیب ناشی از رطوبت هستند.

به طور کلی، قیمت خرید فن آسانسوری بر اساس قابلیت ها و مشخصات فنی آن متفاوت تعیین می گردد. این تنوع در مدل ها به مشتریان این امکان را می دهد که بر اساس نیازهای خاص خود، بهترین گزینه را انتخاب کنند. به منظور آگاهی از قیمت فن کابین آسانسور و بررسی مشخصات فنی مدل های متنوع موجود، می توانید با کارشناسان فروش بنیس کمپانی تماس بگیرید. پس از بررسی های انواع فن آسانسور، راحت‌تر می توانید نسبت به خرید تصمیم بگیرید.

آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 2
نمایش همه
علاقه مندی ها ()