لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو نقش مؤثر در عملکرد صحیح ماشین دارد و به همین دلیل، همواره بر این موضوع مهم تأکید می شود که هنگام آسیب‌دیدگی قطعات، نسبت به تعویض و تعمیرات آن ها اقدام نمائید. شاخص مهم و کلیدی که می بایست در زمان خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو در نظر بگیرید، اطمینان یافتن نسبت به اصالت قطعات و همچنین تطابق مشخصات فنی با مدل خودرو می باشد. پارت یدک راهسازی چندین سال است که بر روی فروش لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو ، کاترپیلار و سایر برندها متمرکز هستند و می توانند شما را در انتخاب و خرید لوازم یدکی اورجینال راهنمایی کنند.

خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو در دسته بندی رایج

فروش لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو شامل مجموعه‌ای از قطعات و تجهیزات مختلف است که برای تعمیر و نگهداری این ماشین‌آلات سنگین استفاده می شود. برخی از رایج‌ترین قطعات بلدوزر کوماتسو عبارتند از:

  • سیستم هیدرولیک: پمپ های هیدرولیک، سیلندرهای هیدرولیک و روغن های هیدرولیک.
  • سیستم انتقال قدرت: قطعات گیربکس، کلاچ و محورها.
  • قلم و دکل: لوازم مربوط به دکل و سیستم قلم مانند قلم و اتصالات.
  • لوازم جانبی: فیلترها، تسمه ها، و لوازم جانبی دیگر.
  • موتور: این دسته از لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو مربوط به موتور مانند پیستون، حلقه های پیستون، و آب‌مروارید می شود.
  • چرخ ها و زنجیرها: زنجیرهای انتقال نیرو، چرخ های دندانه‌دار و قطعات مربوط به سیستم چرخش برخی از رایج ترین قطعات بلدوزر کوماتسو به شمار می روند.
  • ابزارهای تشخیصی: دستگاه ها و نرم‌افزارهایی که برای عیب‌یابی و نگهداری قطعات استفاده می شوند، نقش بسزایی بر روی عملکرد ماشین خواهند داشت.

مراکز فروش قطعات بلدوزر کوماتسو معمولاً انواع قطعات مذکور را به صورت تکی و عمده عرضه می کنند و ممکن است خدمات مشاوره نیز درباره نصب و نگهداری این قطعات به مشتریان ارائه دهند. برای خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو اصل، انتخاب تأمین‌کنندگان معتبر بسیار مهم است تا از کیفیت و کارایی قطعات اطمینان حاصل شود.

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 2
نمایش همه
علاقه مندی ها ()