طراحی مناسب کانال های تهویه می تواند به کاهش مصرف انرژی کمک کند. به‌عنوان مثال، استفاده بهینه از سیستم های تهویه مطبوع یا گرمایش از نتایج طراحی و پیاده سازی پروژه های کانال سازی محسوب می گردد که توسط مجموعه تهران دما قابل ارائه می باشند. کانال سازی صنعتی به فرآیند طراحی، ساخت و نصب کانال ها و سیستم های جابجایی هوا و مایعات در فضاهای صنعتی اطلاق می شود. این فرآیند شامل جابجایی بخار، دود، گازها و هوای آلوده از یک نقطه به نقطه دیگر است و با هدف بهبود شرایط کاری، افزایش ایمنی و کاهش آلودگی انجام می شود.

بهترین طراحی و اجرای کانال سازی صنعتی

 صنایع مختلف برای انتقال بخارات و گازهای ناشی از فرآیندهای تولید، مدیریت تهویه مطبوع و جریان هوا، جمع‌آوری غبار و ذرات معلق، کنترل و جابجایی مواد خطرناک و ... اقدام به طراحی و اجرای کانال سازی می نمایند. تاسیسات  HVAC، صنایع کشت و صنعت، محیط های شیمیایی و ... رایج‌ترین موارد کاربرد کانال سازی صنعتی محسوب می شوند. اجزای اصلی کانال سازی صنعتی عبارتند از:

  • نوع کانال ها: کانال ها می توانند از مواد مختلفی مانند فولاد، گالوانیزه، آلومینیوم و پلاستیک ساخته شوند. انتخاب مواد بستگی به نوع کاربرد و شرایط محیطی دارد.
  • طراحی سیستم: طراحی مناسب شامل محاسبات هیدرولیکی و جریان هواست تا اطمینان حاصل شود که سیستم کارایی مناسب دارد و کمترین افت فشار را تجربه می کند.
  • نصب: نصب صحیح کانال ها و اجزای وابسته، همچون فن ها و فیلترها، از اهمیت بالایی برخوردار است تا از نشتی و مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

در مجموع، کانال سازی صنعتی نقشی کلیدی در بهینه‌سازی عملکرد صنایع، حفظ ایمنی کارگران و حفاظت از محیط زیست ایفا می کند. جهت کسب اطلاعات جامع نسبت به چنین پروژه هایی و هزینه کانال سازی می توانید با مجموعۀ تهران دما تماس حاصل فرمائید.

آدرس کارخانه: تهران_ابتدای آزادگان شرق_کوچه ی امید_پلاک 12

ایمیل: sherkate.tehrandama

مشاوره و فروش:   09125456950   02166173302

 در صورت پاسخگو نبودن شماره های تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت تهران دما آرکا پیام دهید.

شماره تماس واتس آپ شرکت تهران دما آرکا:  09190888245

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 2
نمایش همه
علاقه مندی ها ()