نایلون استرچ دارای خاصیت کشسانی می باشد، که این مسئله باعث تداوم طول عمر و ماندگاری آن می شود. علاوه بر آنکه امکان بسته بندی و نگهداری محصولات متنوع را به صورت پک چندتایی فراهم می آورد. فیلم استرچ ممکن است دارای انحنای خاصی باشد که نور را منعکس کند، بنابراین ممکن است در برخی شرایط درخشش خاصی داشته باشد، که مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گیرد. فروش نایلون استرچ در سایزهای متفاوت، به افراد این امکان را می دهد که متناسب با نیازی که دارند، پلاستیک با قیمت مناسب خریداری کنند. جهت خرید نایلون استرچ پالت بند می توانید با کادر فروش دریا پلاستیک تماس حاصل فرمائید.

خرید نایلون استرچ با ضخامت متفاوت

نایلون استرچ معمولاً قابلیت چین و چروک پذیری دارد، به طوری که می توان آن را به راحتی در اندازه های مختلف برش داد و به شکل های دلخواه درآورد. نایلون استرچ یا فیلم استرچ دارای چندین مشخصه ظاهری است که آن را از سایر مواد بسته‌بندی متمایز می کند:

  • شفافیت: نایلون استرچ معمولاً شفاف است، به طوری که می توان محتویات بسته‌بندی شده را مشاهده کرد. این ویژگی برای نمایش محصولات در فروشگاه ها بسیار مفید است.
  • انعطاف‌پذیری: پلاستیک استرچ قابلیت کشش بالایی دارد و به همین دلیل می تواند به خوبی دور اشیاء مختلف پیچیده شود و شکل آنها را به خود بگیرد.
  • سطح صاف: فروش نایلون استرچ با سطح صاف و یکنواخت صورت می پذیرد که از چسبندگی خوبی برخوردار بوده و مانع از لغزش محصولات می شود.
  • رنگ: اکثر نایلون های استرچ شفاف هستند، برخی از آنها نیز در رنگ های مختلف تولید می شوند. رنگ های تیره‌تر ممکن است برای محافظت از محتویات در برابر نور تولید شوند.
  • ضخامت: خرید نایلون استرچ در ضخامت های مختلفی منجمله نازک و سبک صورت می پذیرد ، اما در عین حال دارای مقاومت بالایی در برابر پارگی می باشد.

برای اطلاع از قیمت نایلون استرچ و سفارش آن در ابعاد متفاوت می توانید با دفتر فروش دریا پلاستیک تماس حاصل نمائید.

آدرس دفتر: تهران خیابان ۱۵خرداد خیابان پامنار پلاک ۱۵۷مجتمع نگین پامنار واحد ۲۸

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ -  ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 6
نمایش همه
علاقه مندی ها ()