لاستیک پیرلی آلمان یکی دیگر از تایرهای معتبر خارجی است که باعث بهبود کیفیت رانندگی در سطح جاده می شود. متناسب با سبک های مختلف رانندگی، مدل خودرو، شرایط جوی، کیفیت جاده و برخی عوامل دیگر بایستی در انتخاب و خرید لاستیک پیرلی آلمان توجه نمود. از آن جایی که تایرهای خودرو به دلایل مختلف ممکن است دچار فرسایش و پنچری شوند، انتخاب نوع لاستیک پیرلی آلمان برای اتومبیلتان حائز اهمیت می باشد. فروشگاه تایر ایرانیان در داخل کشور، اقدام به فروش لاستیک پیرلی آلمان اورجینال در سایزهای متفاوت می نمایند تا پاسخگوی نیاز تمامی مشتریان گرامی خود باشند.

بررسی مدل های مختلف لاستیک پیرلی آلمان

برای انتخاب لاستیک پیرلی آلمان مناسب بر اساس شرایط آب و هوایی، به چند عامل کلیدی باید توجه کنید:

  • شرایط آب و هوایی خشک، لاستیک پیرلی آلمان مدل Pirelli P Zeroمناسب است چون چسبندگی عالی و کنترل دقیق را برای اتومبیل شما فراهم می کند.
  • متناسب با شرایط بارانی و مرطوب، خرید لاستیک پیرلی آلمان مدل Pirelli Cinturato P7می تواند گزینه مناسبی به شمار رود چون به کمک طراحی آج خاص خود، قابلیت ویژه‌ای در تخلیه آب از سطح لاستیک دارد و باعث کاهش خطر سرخوردگی می شود.
  • در شرایط برفی و یخ‌زده، فروش لاستیک پیرلی آلمان مدل Pirelli Scorpion Winter بهترین گزینه برای خودروهای شاسی‌بلند محسوب می گردد و این لاستیک پیرلی برای شرایط برفی و یخی ایده‌آل است و چسبندگی خوبی روی سطوح یخ‌زده ارائه می دهد.
  • با توجه به شرایط آب و هوایی چهار فصل، لاستیک پیرلی آلمان مدل Pirelli Cinturato All Season می تواند بهترین گزینه به شمار رود زیرا ترکیبی از عملکرد لاستیک های زمستانی و تابستانی را ارائه می دهد.
  • برای شرایط تابستانی شدید نیز خرید لاستیک پیرلی آلمان مدل Pirelli P Zero Trofeo بهترین گزینه محسوب می گردد. این لاستیک مخصوص پیست های مسابقه و شرایط تابستانی شدید طراحی شده و عملکرد بی‌نظیری در جاده های خشک ارائه می دهد.

برای بررسی بیشتر مشخصات فنی و مشاهده قیمت لاستیک پیرلی آلمان می توانید به فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان مراجعه کنید.

خیابان امیر کبیر نرسیده به خیابان ملت پاساژ کوشانپور طبقه همکف پلاک 13

ایمیلinfo@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--02133118182

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 6
نمایش همه
علاقه مندی ها ()