جهت خرید لاستیک تیوولی، ما را تا انتهای پست همراهی کنید، تا بیشتر با نکات مهم در انتخاب تایرهای مناسب برای اتومبیلتان آشنا شوید. لاستیک های خودرو جزء قطعات مصرفی محسوب می گردد که هر چند وقت یکبار بایستی تعویض شوند. چراکه استفاده از خودرو با تایرهای فرسوده می تواند منجربه پنچری لاستیک حین رانندگی شود. بنابراین بررسی وضعیت سلامت لاستیک تیوولی و تعویض به موقع آن برای راننده حائز اهمیت است. فروشگاه چرخ و یدک در حوزه فروش لاستیک تیوولی دارای سابقه طولانی و درخشان هستند که به منظور برآورده نمودن نیاز عموم مشتریان، امکان خرید لاستیک تیوولی را در برندهای خارجی و ایرانی فراهم می کنند.

خرید اینترنتی لاستیک تیوولی

لاستیک های تیوولی مانند دیگر لاستیک ها از چند لایه اصلی تشکیل می شوند که هر کدام نقش خاصی در عملکرد و ایمنی لاستیک دارند. این لایه ها عبارت‌اند از:

  • لایه آج : این لایه سطح خارجی لاستیک تیوولی را تشکیل می دهد که با زمین تماس دارد. طراحی آج کمک می کند تا چسبندگی و عایق‌کاری بهتری در شرایط مختلف جاده (مثلاً خشک، مرطوب یا برفی) فراهم شود.
  • لایه ساختاری : از الیاف فولادی یا نایلونی ساخته شده و به استحکام و پایداری لاستیک تیوولی کمک می کند. این لایه باعث افزایش مقاومت لاستیک در برابر ساییدگی و آسیب های فیزیکی می شود.
  • لایه جانبی : دیواره لاستیک تیوولی را تشکیل می دهد که از آن حفاظت می کند. لایه جانبی مقاومت لاستیک در برابر آسیب ها را افزایش می دهد و همچنین امکان تغییر شکل لاستیک را در هنگام دویدن فراهم می کند.

ترکیب این لایه ها به لحاظ فنی و طراحی متفاوت می تواند به عملکرد، ایمنی و طول عمر لاستیک تیوولی کمک کند. انتخاب و خرید لاستیک تیوولی مناسب با توجه به نوع سفر و شرایط جاده نیز مهم است. برای آگاهی از قیمت لاستیک تیوولی و مشاهده برندهای موجود می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه کنید و به صورت آنلاین سفارش دهید.

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09903480400

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 6
نمایش همه
علاقه مندی ها ()