همانطور که می دانید، نوع نایلون بر روی کیفیت بسته بندی محصولات تأثیرگذار خواهد بود. از این رو، تولید و فروش استرچ پالت بند توانسته تحولی بزرگ در صنایع مختلف بوجود آورد. در واقع فروش استرچ پالت بند به صورت رولی در ابعاد متفاوت، باعث می گردد تا مدیران بتوانند متناسب با سایز محصولات همراه با پالت، نسبت به خرید استرچ پالت بند اقدام نمایند. توسط شرکت باران پلاست، تولید و فروش استرچ پالت بند ارزان متناسب با دستگاه های استرچ دستی و یا ماشینی صورت می پذیرد.

علت استقبال از فروش استرچ پالت بند

در این صورت، با بهترین قیمت استرچ پالت بند را در ابعاد استاندارد و یا سفارشی می توان خریداری کرد. برخی از ویژگی های مهم استرچ پالت بند عبارتند از:

  • انعطاف‌پذیری: استقبال از فروش استرچ پالت بند به دلیل داشتن انعطاف پذیری بالای آن می باشد و به راحتی به ابعاد و شکل های مختلف پالت و بارها تطبیق می ‌یابد.
  • مقاومت: انواع استرچ پالت بند دارای مقاومت مناسبی در برابر ترکیدگی، سایش و پارگی است که به حفاظت از کالاها کمک می کند.
  • چسبندگی: فیلم استرچ پالت بند دارای خواص چسبندگی مناسبی است که باعث می شود بارها روی پالت ثابت بمانند و جابجایی زیاد نداشته باشند. از این رو فروش استرچ پالت بند می تواند بسیاری از محصولات را بر روی یک پالت، در کنار یکدیگر نگه دارد.
  • حفاظت در برابر آب و گرد و غبار: این نوع پالت بند به خوبی از کالاها در برابر آب، گرد و غبار حفاظت می کند.
  • شفافیت: اکثر نایلون های استرچ پالت بند شفاف هستند که این ویژگی به نمایش کالاها و امکان شناسایی آنها کمک می کند.

این ویژگی ها باعث شده فروش استرچ پالت بند به عنوان یک راه حل موثر در حفاظت و بسته‌بندی کالاها و بارهای مختلف بر روی پالت مورد استفاده قرار گیرد. هم اکنون جهت کسب اطلاعات بیشتر نسبت به قیمت نایلون حبابدار و فروش استرچ پالت بندی می توانید با کارشناسان فروش شرکت باران پلاست تماس حاصل فرمائید.

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 21
نمایش همه
علاقه مندی ها ()