لاستیک کومهو یکی از برندهای پرفروش موجود در بازار محسوب می گردد که توسط فروشگاه چرخ و یدک نیز در مدل های متفاوت عرضه می شود. شرکت کومهو مبتنی بر تولیدات اکثر شرکت های خودروسازی مطرح در سطح جهان، انواع لاستیک سبک، نیمه سنگین و سنگین تولید و روانه بازار نمودند. به همین علت، فروش لاستیک کومهو با ساختار و شکل ظاهری متفاوت، به رانندگان کمک می کند که بتوانند متناسب با موقعیت های متفاوت بهترین رانندگی را انجام دهند. در پروسه تولید لاستیک از متریال پلیمری با کیفیت منجمله ماده سیلیکا استفاده می شود که باعث افزایش مقاومت لاستیک کومهو در برابر سایش، گسیختگی و ترک خوردگی می شود. در ادامه پست با جزئیات بیشتر به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

خریم لاستیک کومهو بر اساس علائم مندرج بر روی آن

همواره پیش از خرید لاستیک کومهو بایستی به تمام نشانه ها، علائم و برجستگی ‌های خاص بکار رفته بر روی تایرها توجه نمائید چون به شما کمک می کند تا بهتر بتوانید برای بهبود عملکرد و تجربه رانندگی مناسب در موقعیت های گوناگون، انتخاب بهتری داشته باشید. نام تولیدکننده، نام مدل، علامت ضد لغزش، سایز لاستیک، اطلاعات فنی و ... برخی از موارد مهمی هستند که با هدف معرفی محصول و اصالت آن بر روی انواع لاستیک کومهو و هر برند دیگری درج می شوند. عمدتاً لاستیک کومهو تمام فصل دارای سطح صاف و بدون خط و چین و چروک باشد تا عمر مفید و عملکرد بهتر را تضمین کند.

در ساخت لاستیک های کومهو از ترکیبات شیمیایی پیشرفته استفاده می شود که باعث افزایش مقاومت و عملکرد لاستیک در شرایط مختلف محیطی می گردد. این ترکیبات شامل مواد پر کاربرد مانند سیلیکا، کربن سیاه و رزین‌های پلیمری می باشند. لازم به ذکر است که در فرآیند ساخت انواع لاستیک کومهو از فناوری ‌های تولید پایدار استفاده می شود که به حفظ منابع طبیعی و کاهش آلودگی زیست محیطی کمک می‌کند. ترکیبات به کار رفته در تمایز قیمت لاستیک کومهو تأثیرگذار می باشند.

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

021-33444002   021-33444003

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 13
نمایش همه
علاقه مندی ها ()