فروش اینترنتی لاستیک باعث می گردد تا افراد بدون محدودیت زمانی و مکانی بتوانند موفق به انتخاب مدل مناسب برای اتومبیل خود گردند. همواره پس از اضافه کردن لاستیک به سبد خرید، به صفحه سفارشات بروید و مشخصات خود را وارد کنید. اطلاعاتی مانند نام، آدرس، شماره تماس و روش پرداخت را وارد نموده و سپس محصول خریداری شده را در تاریخ مشخص درب منزل و یا محیط کارتان دریافت کنید.فروشگاه چرخ و یدک بیش از یک دهه است که با راه‌اندازی وب سایت فروشگاه اینترنتی خود، توانسته‌اند سابقه فعالیت درخشان در حوزه فروش اینترنتی لاستیک کسب کنند و بیش از گذشته رضایت‌مندی مشتریان خود را جلب نمایند.

چگونه از خدمات فروش اینترنتی لاستیک استفاده کنیم؟

در اکثر مواقع، امکان مشاهده قیمت محصولات توسط مراکز فروش اینترنتی لاستیک وجود دارد. این چنین قبل از خرید لاستیک، قیمت ها را در چند وبسایت مختلف مقایسه می توان مقایسه کرد تا بهترین قیمت را از فروشگاه معتبر و مطمئن خریداری نمود. همچنین، توجه کنید که هزینه های اضافی مانند هزینه حمل و نقل نیز در نظر گرفته می شود و جهت استفاده از خدمات فروش اینترنتی لاستیک موارد این چنینی برای اکثر افراد حائز اهمیت می باشد.

هنگام مراجعه به وب سایت فروش اینترنتی لاستیک، پس از وارد کردن اطلاعات خود، باید مبلغ را پرداخت کنید. برخی از وبسایت‌ ها انواع روش پرداخت مانند کارت اعتباری، کارت بانکی، پرداخت آنلاین و یا پرداخت در محل را قبول می کنند و به مشتریان خود پیشنهاد می دهند. پس از تأیید سفارش و پرداخت، لاستیک ها به آدرس شما تحویل داده خواهند شد. بعضی از مواقع، فروشندگان همچنین خدمات نصب لاستیک را نیز ارائه می دهند. در نتیجه پیش از دریافت خدمات می توانید با کارشناسان فروش، پرسش های مهم خود را به صورت آنلاین مطرح کنید.

پس از دریافت لاستیک ها، آن ‌ها را بررسی کنید و در صورت هرگونه مشکل یا نقص، می توانید با فروشگاه چرخ و یدک تماس بگیرید. همچنین، پس از خرید لاستیک ، می توانید بازخورد خود را در مورد تجربه خود با فروشگاه در سایت ‌های نظردهی به اشتراک بگذارید.

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 18
نمایش همه
علاقه مندی ها ()