امروزه طراحی و تولید پرده نمایش به نحوی است که دارای قابلیت پرتابل می باشد. در نتیجه به سهولت می توان از ویژگی های پرده نمایش برای پخش داده های تصویری در ابعاد بزرگ استفاده نمائید. طراحی پرده نمایش مدل T1 به نحوی است که قابلیت حمل آسان دارد. همچنین پرده نمایش به صورت سبک و جمع و جور ساخته می شود تا به سهولت بتوان آن را در محیط های مختلف استفاده کرد. فروشگاه نیزار کالا به عنوان یک طراح و سازنده دستگاه های ویدئو پروژکتور، در لیست محصولات خود امکان خرید پرده نمایش مدل T1  را برای عموم مشتریان فراهم نموده‌اند.

مزیت خرید پرده نمایش مدل T1

با انتخاب پرده نمایش مناسب، می توان در مواقع نیاز از قابلیت های آن برای پخش تصاویر در ابعاد بزرگ استفاده کرد. یکی از ویژگی های شاخص پرده نمایش مدل T1 می توان به فاقد چروک شدن آن اشاره کرد. در نتیجه، هنگام خرید پرده نمایش مدل T1 متناسب با مدل دستگاه ویدئو پروژکتور، می توانید از کیفیت بالای آن برای پخش تصاویر استفاده نمائید. همانطور که می دانید، جنس پارچه به کار رفته در طراحی پرده نمایش مدل T1 به نحوی است که قابلیت پخش تصاویر با کیفیت بالا را فراهم می آورد و قابلیت نصب بر روی دیوار را دارد.

قیمت پرده نمایش T1 را می توانید در فروشگاه اینترنتی نیزار کالا ملاحظه نمائید و پس از بررسی مشخصات فنی آن، با آسودگی خاطر می توانید نسبت به خرید آن تصمیم بگیرید. لازم است که بدانید، امکان استفاده از پرده نمایش مدل T1 برای استفاده از هر گونه دستگاه ویدئو پروژکتور وجود دارد. در نتیجه، متناسب با نیازتان می توانید از قابلیت های این نوع پرده نمایش برای پخش هرگونه فایل تصویری استفاده نمائید. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی می توانید با کادر فروش ما در ارتباط باشید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت: 66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 19
نمایش همه
علاقه مندی ها ()