افراد زیادی تمایل به خرید تخت خواب دو طبقه دارند چون فضای یک تخت برای خوابیدن دو نفر را به صورت مجزا فراهم می آورد. هم اکنون توسط فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب شاهد فروش تخت دو طبقه در طرح های متنوع هستیم.

اکثر والدین به دلیل عدم فضای کافی و اختصاص دادن یک اتاق مجزا برای هر فرزند خود، تلاش می کنند با خرید تخت خواب دو طبقه بتوانند نیاز آن ها را مرتفع سازند.

نکاتی درباره خرید تخت خواب دو طبقه

انتخاب یک تخت دو طبقه استاندارد و مناسب برای اتاق کودکان یا نوجوانان، باید به نکات زیر توجه کنید:

  • اندازه و ابعاد: ابعاد تخت خواب دو طبقه باید مناسب برای اتاق باشد تا فضای کافی برای حرکت و استفاده از آن فراهم شود. همچنین باید از نظر ارتفاع و عرض مناسب باشد تا به راحتی قابل استفاده باشد.
  • جنس و کیفیت ساخت: تخت دو طبقه باید از جنس مرغوب و با کیفیت ساخته شده تا در طولانی مدت قابل استفاده باشد و ایمنی کودکان را تضمین کند.
  • امکانات امنیتی: تخت خواب باید دارای امکانات امنیتی مانند پارچه‌های محافظ، پایه‌های استحکام و... باشد تا از سقوط یا حادثه‌های دیگر جلوگیری شود.
  • طراحی و رنگبندی: تخت خواب دو طبقه باید دارای یک طراحی جذاب و جذاب باشد که با سلیقه و استایل دکوراسیون اتاق هماهنگ باشد. همچنین انتخاب رنگبندی مناسب نقش مهمی در زیبایی و هماهنگی آن با دکوراسیون اتاق دارد.
  • قابلیت تنظیم: برخی از تخت خواب‌های دو طبقه دارای قابلیت تنظیم ارتفاع یا جداسازی اجزاء هستند که به شما امکان می‌ دهد آن را به صورت تک تخت یا دو تخت استفاده کنید.
  • محل نصب: قبل از خرید، محل نصب تخت خواب دو طبقه را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که ابعاد آن با فضای اتاق همخوانی دارد.

با رعایت این نکات، مطمئن می‌ شوید که یک تخت خواب دو طبقه استاندارد و مناسب برای کودکان یا نوجوانان خریداری کرده‌اید. جهت اطلاع از قیمت تخت خواب دو طبقه و مشاهده مدل های بیشتر و خرید تخت خواب دو طبقه مناسب می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه کنید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

ارتباط مستقیم با ما در روبیکا و ایتـا:09109020157

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 122
نمایش همه
علاقه مندی ها ()