فروش کوپلینگ فلنجی در سایز و مدل های متفاوت صورت می پذیرد چون ارتباط مستقیم با ویژگی تجهیزات مکانیکی دارد. در نتیجه متناسب با نیاز فلنج کوپلینگ در ابعاد مناسب خریداری شود. طراحی کوپلینگ های محرک به نحوی هستند که قابلیت حرکت شفت را در یک محور معین مشخص می کند. به دلیل داشت سوراخ هایی در قسمت هایی از کوپلینگ فلنجی، با استفاده از پیچ و مهره به شفت و دیگر قطعات متصل می شوند. هر یک از این مدل ‌های کوپلینگ فلنجی برای شرایط خاص طراحی شده‌اند و با توجه به نیاز خود می ‌توانید مدل مناسب را برای اتصال دو محور خود انتخاب کنید. در صورت نیاز به خرید کوپلینگ فلنجی با قیمت ارزان و ابعاد متفاوت می توانید با شرکت کیهان افزار زاگرس تماس حاصل فرمائید.

انواع کوپلینگ فلنجی

شرکت کیهان افزار زاگرس بر روی واردات و فروش کوپلینگ فلنجی و دیگر انواع کوپلینگ فلزی و لاستیکی فعالیت دارند. در نتیجه به سهولت صنایع مختلف می توانند مناسب ترین کوپلینگ را خریداری کنند. کوپلینگ محرک در چندین مدل و نوع مختلف ساخته می ‌شود که هر کدام از آنها برای شرایط خاصی مناسب هستند. برخی از مدل ‌های کوپلینگ فلنجی عبارتند از:

  • کوپلینگ فلنجی جامد (Solid Flange Coupling): این مدل کوپلینگ فلنجی دارای یک پیچ یا مهره مرکزی برای اتصال دو فلنج به یکدیگر است. این کوپلینگ‌ محرک برای انتقال گشتاور با سرعت‌ های متوسط و بالا مناسب هستند.
  • کوپلینگ فلنجی جداشونده (Split Flange Coupling): در این نوع فلنج کوپلینگ، فلنج‌ ها به صورت جداپذیر هستند که امکان نصب و تعویض آسان را فراهم می‌ کند. این مدل معمولاً برای تعمیرات و نگهداری سریع استفاده می ‌شود.
  • کوپلینگ فلنجی توربومش (Turbo Machinery Flange Coupling): این مدل فلنج کوپلینگ برای اتصال محورهای توربین و دیگر ماشین‌آلات صنعتی با سرعت‌ های بالا مناسب است. طراحی آن به ‌صورت خاص برای جذب لرزش ‌ها و تعادل دینامیکی مناسب است.

شرکت کیهان افزار زاگرس  

آدرس : تهران - شاد آباد - خیابان 17 شهریور - تقاطع بلوار طاووس - مجتمع تجاری آوا جنرال - راسته ی خیام - واحد 453

ایمیل: keyhan.afzar@gmail.com

شماره تماس : 09392154719 - 09169005031                  

فکس : 40669296-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 25
نمایش همه
علاقه مندی ها ()