مواد پلی استایرن که به عنوان مواد پلیمری شناخته می شوند، توسط تولیدکنندگان مواد شیمیایی در دسته بندی متفاوت منجمله پلی استایرن معمولی، مقاوم و انبساطی تولید و روانه بازار می شوند. لازم است که بدانید مواد پلی استایرن مقاوم (HIPS) هستند که با عنوان تجاری ورق هایمپک با ضخامت و رنگبندی متفاوت تولید و در دسترس صنایع مختلف قرار می گیرند. در حال حاضر خرید ورق هایمپک از طریق گروه تولیدی هنرپلاست، به منظور تولید محصولات پلاستیکی و پلیمری با خاصیت استحکام بالا صورت می گیرد.

کاربرد ورق هایمپک در صنعت بسته بندی

در همین راستا، صنایع مختلف بر حسب نیاز و محصولات مختلفی که قصد طراحی و تولید آن ها را دارند، می توانند نسبت به خرید ورق هایمپک اقدام کنند. لازم است که بدانید، از دیگر ویژگی های ورق هایمپک می توان به دوام بالای آن نسبت به ضربات شدید اشاره کرد. عمده کاربرد ورق هایمپک را می توان در فرآیند قالب‌سازی مشاهده نمود چون دارای چسبندگی نسبتاً خوب و در عین حال با خاصیت انعطاف‍‌پذیری بالا می باشد که امکان ساخت محصولات پلیمری با دوام را برای افراد فراهم می آورد.

در حال حاضر، ورق هایمپک جزء یکی از برترین و کاربردی‌ترین انواع مواد اولیه پلیمری پرمصرف در بازار جهان به شمار می رود. با استفاده از ورق های هایمپک، تولید کنندگان در صنایع مختلف می توانند تجهیزات با دوام و مقاومت تولید کنند. ضمن آنکه از ورق هایمپک در فرآیند طراحی انواع بسته بندی و تجهیزات نگهداری محصولات مختلف منجمله انواع مواد خوراکی و غیره استفاده می شود. قیمت ورق هایمپک نسبت به ورق های فلزی ارزان‌تر است. در نتیجه امکان طراحی و ساخت انواع تجهیزات پلیمری ارزان قیمت را برای صنایع مختلف فراهم می آورد. در صورت نیاز، صنایع مختلف با آسودگی خاطر می توانند از طریق گروه تولیدی هنرپلاست اقدام به خرید ورق هایمپک با کیفیت بالا، ابعاد استاندارد یا سفارشی و قیمت ارزان گردند.

هنرپلاست 

آدرس : تهران-شهریار-جنب پمپ بنزین بابا سلمان-خ گلزار شهدا-پ 28

ایمیل: info@honarplast.com 

تلفن : 02165735549   فکس : 02165735549  

مدیر فروش هایمپک : 09121311536

مدیر فروش پت : 09123863835

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 15
نمایش همه
علاقه مندی ها ()