ورق پلاستیکی از جمله مواد اولیه‌ای است که کاربرد آن در صنعت ضرورت دارد چون با استفاده از آن می توانند تجهیزات متنوعی را تولید و روانه بازار نمایند. جهت تولید ورق پلاستیکی از تجهیزات پیشرفته استفاده می شود، تا بدین وسیله بتوانند در مدت زمان اندک، اقدام به تولید ورق پلاستیکی در ابعاد و ضخامت استاندارد و یا سفارشی نمایند. با استفاده از دستگاه های تزریق پلاستیک، گروه تولیدی هنرپلاست، خط تولید ورق های پلاستیکی را راه اندازی نموده‌اند. فروش ورق پلاستیکی بخش مهمی از تولیدات این گروه صنعتی را به خود اختصاص می دهد.

خرید ورق پلاستیکی استاندارد

در این جا شما را برخی از رایج‌ترین انواع ورق پلاستیکی آشنا خواهیم نمود چون با پیشرفت تکنولوژی، همواره شاهد طراحی و تولید ورق پلاستیکی با ترکیبات شیمیایی مختلف هستیم. یکی از اهداف مهم در طراحی و تولید ورق پلاستیکی، تولید محصولاتی سازگار با محیط زیست می باشد. در نتیجه هر چه از تکنولوژی این صنعت می گذرد، شاهد تولیدات محصولات با کیفیت‎‌تر هستیم. در نتیجه متناسب با نیاز، صنایع مختلف می توانند محصول مورد نیاز خود را با کیفیت عالی تولید و روانه بازار نمایند. این چنین متناسب با نیازی که صنایع مختلف دارند، می توانند اقدام به خرید ورق پلاستیکی در نوع های مختلف گردند که عبارتند از:

  • ورق پلاستیکی پلی کربنات
  • ورق پلاستیکی پلی اتیلن
  • ورق پلاستیکی پلی پروپیلن
  • ورق پلاستیکی پلی اتیلن ترفتالات
  • ورق پلاستیکی پلی وینیل کلراید
  • ورق پلاستیکی پلی استایرن

هر کدام از انواع ورق پلاستیکی متناسب با جنس متریالی که در آن به کار رفته است، دارای خاصیت متفاوت هستند که باعث می گردد تا صنعت‌گران بتوانند مبتنی بر آن، محصولات متنوع و کاربردی تولید و روانه بازار نمایند. اگر خواستار خرید ورق پلاستیکی در ابعاد استاندارد هستید، می توانید با کارشناسان فروش ما در گروه تولیدی هنرپلاست تماس حاصل فرمائید. پس از بررسی های فراوان می توانید محصول مورد نیازتان را با قیمت ارزان و کیفیت بالا خریداری کنید.

آدرس : تهران-شهریار-جنب پمپ بنزین بابا سلمان-خ گلزار شهدا-پ 28

ایمیل: info@honarplast.com 

تلفن : 02165735549   فکس : 02165735549  

مدیر فروش هایمپک : 09121311536

مدیر فروش پت : 09123863835

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 12
نمایش همه
علاقه مندی ها ()