فیلتر شنی دستگاهی است که برای تصفیه سازی آب از آن استفاده می شود. جنس فیلتر شنی از فولاد ، بتن ، فایبرگلاس و پلی اتیلن است.  فیلتر شنی ذرات جامد معلق در آب را حذف می نماید. می توان گفت فیلتر شنی از جمله پر کاربرد ترین تجهیرات مورد استفاده در تصفیه سازی آب است. ذرات معلق در آب ، گل و لای و ذرات بیولوژیکی تا 50 میکرون به وسیله ی فیلتر شنی جداسازی می شود. همان طور که می دانید در آب انواع مواد آلی ، باکتری ، گل ، رنگ و پلانکتون وجود دارد. زمانی که آب به فیلتر شنی ورود پیدا می کند، پس از گذر از بستر شن و ماسه در فیلتر شنی ، این ذرات جداسازی می شوند. در فیلتر شنی از سیلیس دانه بندی استفاده می شد که موجب شده فرآیند پاکسازی آب به خوبی انجام شود.

شرکت اطلس آب یکی از سازندگان تجهیزات تصفیه سازی آب است که فروش فیلتر شنی را در بهترین کیفیت ارائه می کند. برای خرید فیلتر شنی FRP از طریق این مجموعه می توانید خریدتان را به صورت مطمئن انجام دهید.

خرید فیلتر شنی با قیمت ارزان

در خرید فیلتر شنی FRP با قیمت ارزان توجه داشته باشید که این فیلتر شنی ها در ظرفیت های مختلفی هستند که متناسب با میزان آب برای تصفیه سازی هستند همچنین فیلتر شنی در انواع مختلفی از نظر کارکرد به تولید می رسد که در مراحل اولیه برای تصفیه سازی آب مورد استفاده قرار می گیرد. فیلتر شنی به صورت های افقی و عمودی ساخته می شود. برای خرید فیلتر شنی با کیفیت و کارایی بالا از طریق شرکت اطلس آب ، بهترین فیلتر شنی را تهیه کنید. این مجموعه فروش فیلتر شنی FRP را با بهترین قیمت ارائه می نماید زیرا فروش فیلتر شنی به صورت مستقیم از تولید کننده می باشد.

  شرکت اطلس آب 

آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

 ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 22
نمایش همه
علاقه مندی ها ()