گروه تجهیزات افرا یکی دیگر از مراکز تأمین کننده و فروشنده دستگاه های ریموت کنترل جرثقیل در ایران محسوب می گردند که در لیست محصولات خود، امکان خرید ریموت جرثقیل SAGA و همچنین ریموت جرثقیل Jeico را برای عموم صنعت‌گران فراهم نموده‌اند. همانطور که آگاه هستید، هدف از طراحی و فروش ریموت کنترل جرثقیل ، هدایت ماشین آلات جرثقیل در محیط های کاری همچون انبارها، کارخانجات، فروشگاه ها، بنادر، اسکله های نفتی و غیره می باشند.

خرید ریموت کنترل جرثقیل مناسب

ریموت کنترل جرثقیل در چند مدل مختلف ساخته شده تا برای موارد مختلفی استفاده ‌شود. فروش ریموت جرثقیل در مدل های متفاوت باعث می گردد تا صنایع مختلف بتوانند بر اساس مدل جرثقیل، مناسب‌ترین ریموت کنترل را خریداری کنند. برخی از مدل ‌های رایج ریموت کنترل جرثقیل عبارتند از:

  • ریموت کنترل جرثقیل بی‌سیم: این نوع ریموت کنترل جرثقیل برای استفاده در محیط ‌های صنعتی و ساختمانی مناسب است. این ریموت ‌ها معمولاً دارای دسته‌ های کنترل بی‌سیم هستند که به کاربر اجازه کنترل دقیق و فشرده را می ‌دهند.
  • ریموت کنترل جرثقیل با سیم: این نوع ریموت کنترل دارای سیم است که به جرثقیل متصل می ‌شود. عمدتاً برای استفاده در محیط ‌های کارگاهی و صنعتی، خرید این نوع ریموت جرثقیل مناسب است.
  • ریموت کنترل جرثقیل هیدرولیک: معمولاً برای خرید ریموت جرثقیل هیدرولیک (که برای حمل و جابجایی بار در محیط ‌های صنعتی و ساختمانی استفاده می ‌شوند) بهترین گزینه محسوب می گردد.
  • ریموت کنترل جرثقیل هوشمند: انواع ریموت جرثقیل هوشمند به دلیل داشتن قابلیت ‌های پیشرفته‌ای مانند اتصال به شبکه ‌های بی‌سیم، قابلیت برنامه‌ریزی و کنترل از راه دور از طریق اینترنت، صفحه نمایشگر و قابلیت هوشمند سازی بیشتر از سوی کاربران مورد استقبال قرار گرفته می شوند.

این تنها چند نمونه از انواع مدل پرفروش ریموت کنترل جرثقیل به شمار می روند که می توانید با مد نظر قرار دادن نوع جرثقیل، متراژ محیط کار و نحوه استفاده، بهترین ریموت جرثقیل را از گروه تجهیزات افرا همراه با گارانتی خریداری نمائید.

آدرس: تهران - اشرفی اصفهانی شمال به جنوب - بعد از پل همت - خیابان 22 بهمن - خیابان نیک زارع - کوچه خانبابایی شرقی - پلاک 8 - واحد 38

تلفن ثابت: 02144481274

تلفن همراه: 09223825760 , 09054488872

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 28
نمایش همه
علاقه مندی ها ()