فروش اقساطی خودرو به عنوان یک پیشنهاد جایگزین نسبت به فروش نقد اتومبیل در نظر گرفته می شود. متأسفانه شرایط و وضعیت بازار خودرو متحول گشته و شاهد افزایش چند برابری قیمت خودروهای داخلی و همچنین وارداتی هستیم. به دنبال وقوع این اتفاق ناگوار، افرادی که از تمکن مالی متوسط برخوردار هستند و نمی توانند به صورت نقد موفق به خرید اتومبیل مورد پسند خود شوند. ارائه پیشنهادات فروش اقساطی خودرو باعث می گردد تا خریدار، به صورت تدریجی مبلغ خودرو را پرداخت نماید. در این صورت، فرد تحت فشار مالی سنگین قرار نمی گیرد و متناسب با سطح درآمد ماهیانه می تواند نسبت به استفاده از خدمات فروش اقساطی خودرو که توسط مجموعۀ آرشا خودرو به مشتریان پیشنهاد داده می شود، برنامه ریزی کند.

تحویل فوری در خدمات فروش اقساطی خودرو

امروزه برخی از مراکز عرضۀ اتومبیل،  شرایط خرید اقساطی خودرو  را تسهیل نموده اند، بدین ترتیب بتوانند رضایتمندی مشتریان را برآورده نمایند. در پی ارائه چنین پیشنهاداتی، بایستی تمام جوانب پیش رو و شرایط به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفته شوند. در نهایت پس از بررسی وضعیت مالی که از آن برخوردار هستید، از خدمات فروش اقساطی خودرو با شرایط تحویل فوری بهره مند گردید. در این صورت، تنها با پرداخت اندکی از مبلغ خودرو به عنوان پیش پرداخت، می توانید پس از عقد قرارداد، اتومبیل خریداری شده را تحویل بگیرید.

بدیهی است، افزایش چند برابری قیمت خودرو باعث گردیده دیگر اشخاص قدرت خرید اتومبیل را نداشته باشند. با وقوع چنین اتفاقی، بازار خرید و فروش خودرو دچار رکود می گردد و جهت جلوگیری از آن، افرادی که علاقه مند به خرید اتومبیل هستند، تنها قادر به استفاده از خدمات مراکز فروش اقساطی خودرو خواهند بود. بدیهی است، با تسهیل نمودن شرایط، اشخاص راحت تر می توانند از عهدۀ تسویۀ اقساط برآیند و به نوعی با دغدغه های چگونگی تأمین مبلغ کامل اتومبیل روبرو نمی شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از شرایط جدید فروش اقساطی خودرو می توانید از طریق گروه آرشا خودرو اقدام نمائید.

شماره های تماس:  02148000998  

  آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 128
نمایش همه
علاقه مندی ها ()