فروش اقساطی پارس خودرو در فهرست خدمات فروش تقسیطی اتومبیل به مشتریان پیشنهاد داده می شود. افرادی که تمایل به خرید یکی از محصولات شرکت پارس خودرو دارند ولی توانایی مالی پرداخت یکجا مبلغ اتومبیل را ندارند، می توانند برای استفاده از شرایط  خدمات فروش اقساطی پارس خودرو برنامه ریزی کنند. با توجه به گستردگی مراکز فروش اقساطی، خریداران باید آگاهی کافی نسبت به جوانب مختلف چنین معاملاتی داشته باشند تا به دام افراد کلاهبردار گرفتار نشوند. طرح فروش اقساطی پارس خودرو در لیست خدمات مجموعه دنیای خودرو مشهود است و همچنان پاسخگوی سفارش مشتریان عزیز می باشند.

فروش اقساطی پارس خودرو با ساده ترین شرایط

خرید خودرو به صورت اقساطی می ‌تواند گزینه‌ای مناسب برای برخی افراد به شمار رود، اما قبل از تصمیم گیری، باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • بررسی وضعیت مالی موجود: اگر امکان پرداخت قسط ماهیانه خودرو را دارید و این پرداخت برای شما بار مالی زیاد به دنبال ندارد، خرید اقساطی پارس خودرو می‌ تواند گزینه مناسبی به شمار رود.
  • محاسبه نرخ بهره: بررسی کنید که نرخ بهره معقول است و هزینه نهایی خرید خودرو با توجه به نرخ بهره قابل قبول باشد.
  • شرایط قرارداد: شرایط خرید اقساطی پارس خودرو بایستی از سوی خریدار به دقت مطالعه شود و این چنین از وضوح و شفافیت آن اطمینان حاصل نمود.
  • بررسی قوانین و مقررات: با دقت قوانین و مقررات مربوط به معاملات فروش اقساطی پارس خودرو و محصولات سایر شرکت های خودرو سازی را بایستی بررسی نمائید تا بدین وسیله بتوانید از حقوق و تعهدات خود آگاه شوید.

با رعایت این نکات و انجام مطالعات لازم، خرید خودرو به صورت اقساطی می ‌تواند گزینه مناسبی برای شما بوجود آورد. اما حتماً قبل از تصمیم‌ گیری، به دقت همه جوانب را بررسی کنید و تصمیم خود را با دقت و شفافیت هر چه بهتر بگیرید.

مجموعه دنیای خودرو 

تلفن های تماس:

021-37664

موبایل و واتس آپ : 09224676630

آدرس شعبه مرکزی: اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

آدرس شعبه 1: خیابان بهشتی جنب مترو شهید قدوسی برج زرین واحد ۱/۲

تلفن شعبه : 02188505848-53

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 19
نمایش همه
علاقه مندی ها ()