واحد گشت از جمله مراکزی است که به صورت تخصصی در زمینه خدمات حمل و نقل شهری فعالیت می کنند. البته خدمات واحد گشت مرتبط به اجاره اتوبوس دربستی برای ترددهای داخل شهر و خارج شهر می شود و بدین ترتیب متناسب با نیاز مجموعه های مختلف می توانند وسیله نقلیه مناسب با ظرفیت صندلی بالا را اجاره می دهند. هم اکنون مبتنی بر نیاز می توانید جهت تأمین سرویس رفت و برگشت دانش آموزان، کارمندان، بازیکنان، مسافرین و ... از خدمات  واحد گشت بهره مند گردید. چندین سال از فعالیت واحد گشت تهران در زمینه اجاره اتوبوس می گذرد که می توانند با تهیه ناوگان اتوبوس دربستی برای همشهریان خود، وسیله نقلیه عمومی برای تردد افراد مهیا سازند.

درخواست اتوبوس دربستی از واحد گشت

همواره بسیاری از افراد متقاضی اجاره اتوبوس دربستی بهشت زهرا هستند تا بدین وسیله بتوانند وسیله نقلیه مناسب برای تردد میهمانان در مسیر خانه، مسجد و یا بهشت زهرا را مهیا سازند. با توجه به تعدد مراکز واحد گشت در منطقه تهران، بایستی از کیفیت خدماتی که چنین مجموعه هایی ارائه می دهند، بایستی اطمینان حاصل نمائید. میزان امکانات رفاهی و مدل اتوبوس در کنار میزان ظرفیت صندلی های آن موارد مهمی هستند که باید در زمان دریافت خدمات از واحد گشت در نظر بگیرید.

علاوه بر آنکه از خوش برخورد بودن و مهارت رانندگانی که مرکز واحد گشت به مشتریان پیشنهاد می دهند، اطمینان حاصل نمایند. درخواست اجاره اتوبوس از واحد گشت، روزانه توسط ارگان های مختلف و همچنین عموم افراد اتفاق می افتد. در نتیجه جهت اطلاع از هزینه خدمات واحد گشت و انتخاب مدل و مقدار ظرفیت اتوبوس مورد نظر می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید. تأمین وسیله نقلیه مناسب برای مراسم تشریفاتی، میهمانان در هتل ها و یا مجموعه های برگزار کننده کنفرانس و همایش از جمله مهمترین خدمات واحد گشت محسوب می گردد.

شماره تماس جهت اجاره اتوبوس
( پاسخگویی شبانه روزی) :

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689
وبسایت :

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 15
نمایش همه
علاقه مندی ها ()