فروش ویدئو پروژکتور همچنان از سوی عموم افراد مورد استقبال قرار می گیرد. بسیاری از سازمان های آموزشی و غیر آموزشی از دستگاه های ویدئو پروژکتور استفاده می کنند چون با اتصال این دستگاه به منابع دیجیتالی همانند کامپیوتر، لپ تاپ، دوربین فیلمبرداری دیجیتال، مدیا پلیر، دستگاه دیکس باکس و ... می توان تصاویر را در ابعاد بزرگ به مخاطبان نشان داد. توسط فروشگاه نیزار کالا، شاهد  فروش ویدئو پروژکتور با کیفیت با سیستم عامل اندروید نسخه 9 با قابلیت های پیشرفته هستیم. ویدئو پروژکتورها از پردازشگرهای قدرتمند برای پردازش تصاویر و ویدئوها استفاده می‌ کنند تا کیفیت تصویر را بهبود بخشند و امکانات اضافی مانند پخش محتوا از منابع مختلف را فراهم آورند.

فروش ویدئو پروژکتور هوشمند

هم اکنون متناسب با نیاز می توانید بهترین ویدئو پروژکتور را متناسب با متراژ اتاق خریداری کنید. فروش ویدئو پروژکتور متناسب با انواع مختلف محیط‌ صورت می پذیرد. برخی از کاربردهای رایج ویدئو پروژکتورها عبارتند از:

  • کلاس ‌های درس: ویدئو پروژکتورها به عنوان ابزاری برای نمایش محتوای آموزشی به دانش‌آموزان در کلاس‌ها استفاده می‌شوند. از جمله استفاده‌های رایج این دستگاه در این محیط می‌توان به نمایش اسلایدها، فیلم‌های آموزشی و تصاویر مرتبط با موضوعات درسی اشاره کرد.
  • اتاق کنفرانس ‌ها و جلسات: ویدئو پروژکتورها برای نمایش ارائه ‌ها، نمودارها، جلسات تحت عنوان و فیلم‌ های آموزشی در جلسات تجمعی و کنفرانس‌ ها استفاده می ‌شوند.
  • سالن ‌های سینما و آمفی تئاتر: از این دستگاه برای نمایش فیلم‌ ها و نمایش‌ های تئاتری در سالن‌ های سینما و تئاتر بهره گرفته می شود. فروش ویدئو پروژکتور وای فای دار و پیشرفته از سوی این دسته از مشتریان مورد استقبال قرار می گیرد.
  • برگزاری مراسم و رویدادهای مختلف: ویدئو پروژکتورها برای نمایش تصاویر و فیلم‌ها در مراسم‌ها، جشن‌ها، کنسرت‌ها و رویدادهای عمومی دیگر استفاده می ‌شوند.
  • خانه و سینمای خانگی: برای تماشای فیلم‌ها، بازی‌ها و نمایش تصاویر خانگی، ویدئو پروژکتورها در خانه و سینمای خانگی نصب می‌شوند.

    فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

    آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

    شماره همراه: 09123548073

    تلفن ثابت: 66747281

    ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 4
نمایش همه
علاقه مندی ها ()