فروش اینترنتی لاستیک مسیر مناسبی برای خرید این محصول به شمار می رود. یکی از عوامل مهمی که در زمان خرید لاستیک جدید از سوی خریدار در نظر گرفته شود، میزان بودجه ای که اختصاص داده می شود. با توجه به بازۀ وسیع قیمت لاستیک ها در بازار، می بایست حداقل و حداکثر بودجۀ قابل پرداخت را مشخص نمائید. در ضمن بایستی عوامل دیگری همچون کاربرد، تعداد تایر، آب و هوا، انقضاء، سایز و پهنا، میزان فاق، زمان خرید، الگوی آج، شاخص سرعت و بار در نظر گرفته شوند.

به طور کلی مراکز  فروش اینترنتی لاستیک ، دسترسی بیشتری به محصولات موجود در فروشگاه می دهد و می توانید در نهایت متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید، نسبت به خرید لاستیک سواری، شاسی بلند، باری و غیره برنامه ریزی کنید.

فروش اینترنتی لاستیک رادیال

فروشگاه چرخ و یدک سال های متوالی است که در زمینۀ فروش اینترنتی لاستیک  ، توانسته اند موفق به عرضۀ محصولات با کیفیت گردند. در انتخاب نوع لاستیک رادیال، بایستی از نظر شرایط آب و هوایی که مورد استفاده قرار گرفته می شوند، تمام توجهات لازم را داشته باشید. متناسب با برند و مدل های متنوعی که از لاستیک وجود دارد، متناسب با شرایط آب و هوایی مختلف، بهترین انتخاب لاستیک را خواهید داشت. ابعاد شیارها و میزان عمق طرح گل بر روی لاستیک، از جمله موارد مهمی هستند که هنگام خرید لاستیک خودرو بایستی از سوی افراد در نظر گرفته شود.

هر چه شیارهای طرح گل بیشتر باشد، این نوع لاستیک در شرایط آب و هوای زمستانی و پاییزی عملکرد بهتری خواهد داشت. ارائه خدمات فروش لاستیک به افراد امکان دسترسی به لیست قیمت روز محصولات، مشخصات فنی و مقایسۀ آنها را با یکدیگر می دهد. در حال حاضر فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک توانسته در این حوزه سابقۀ درخشانی داشته باشد و محصولات با کیفیت در دسترس مشتریان گرامی قرار دهند.

 

  فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 77
نمایش همه
علاقه مندی ها ()