مدل های متنوعی از قطعات کوپلینگ در بازار عرضه می شود چون عوامل متعددی منجمله میزان قطر شفت ها، نوع شفت، میزان گشتاور، توان حداکثری سیستم، تقارن میان محورها و ... بر روی طراحی کوپلینگ ها تأثیر می گذارد. کوپلینگ Normex دارای یک اتصال لاستیکی، رابر و هاب های منعطف می باشد که عامل مؤثر برای عدم انطباق شفت های متصل شونده به کوپلینگ است. بدین ترتیب انعطاف پذیری بالا را برای سیستم های مکانیکی جبران می نماید. خرید کوپلینگ Normex را از طریق سایت انجام دهید.

مشخصات فنی کوپلینگ نورمکس NM

جهت ساخت کوپلینگ نورمکس، گشتاور وارده از طریق حلقه لاستیکی ساخته می شود که دارای کیفیت بالا بوده و منجر به ایجاد یک حلقه ضد ضربه و لرزش می گردد. کوپلینگ نورمکس  NMدر برابر روغن و اثرات الکتریکی دارای مقاومت بالایی می باشد. هم اکنون از طریق شرکت کیهان افزار زاگرس می توانید اقدام به خرید کوپلینگ Normex نمائید.

کوپلینگ نرمکس در ابعاد و تایپ های متفاوت همچون تک بخشی و چند بخشی با دیسک ترمز و درام یکپارچه ساخته می شوند و دارای کاربری متفاوت در سیستم های مکانیکی می باشند. اگر به دنبال استفاده از امکانات پیشرفته می باشید، بایستی توجه و دقت کافی نسبت به تنوع کوپلینگ های موجود در بازار داشته باشید. متناسب با سیستم های مکانیکی مختلف، راحت تر بتوانید نوع و سایز کوپلینگ Normex را انتخاب نمائید. حلقۀ لاستیکی که در طراحی کوپلینگ نورمکس یا  Coupling  NM مورد استفاده قرار گرفته شده است، به صورت میانی و یکپارچه در داخل این قطعه جایگزاری شده است تا باعث بهبود عملکرد سیستم گردد.

رابرهایی که در طراحی کوپلینگ نورمکس مورد استفاده قرار گرفته است، باعث می گردد تا در شرایط سخت و دشوار، همچنان سیستم مکانیکی مورد نظر، عملکرد بالای خود را حفظ کند. چرا که سختی بیشتر باعث انتقال قدرت و گشتاور بیشتر به سیستم می گردد که توسط لاستیک تعبیه شده در کوپلینگ Normex تحت کنترل قرار گرفته می شود. بدین ترتیب متناسب با سیستم های مختلف می توانید از طریق شرکت کیهان افزار زاگرس، خرید کوپلینگ نورمکس NM را انجام دهید.

   شرکت کیهان افزار زاگرس  

آدرس : تهران - شاد آباد - خیابان 17 شهریور - تقاطع بلوار طاووس - مجتمع تجاری آوا جنرال - راسته ی خیام - واحد 453

ایمیل: keyhan.afzar@gmail.com

شماره تماس : 09392154719 - 09169005031                  

فکس : 40669296-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 122
نمایش همه
علاقه مندی ها ()