ویدئو پروژکتور یکی از پرکاربردترین دستگاه های دیجیتالی و الکترونیکی به شمار می رود که می توانید در مدل های متفاوت آن را خریداری نمائید. ویدئو پروژکتور مدل T23 plus به دلیل طراحی خاصی که از نظر مشخصات فنی و تصویری دارد، مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته می شود. همانطور که می دانید مراکز مختلفی منجمله مراکز آموزشی، سالن های برگزار کننده کنفرانس و همایش، شرکت ها و مؤسسات می توانند برای مجموعۀ خود نسبت به خرید ویدئو پروژکتور مدل T23 plus  اقدام نمایند. چرا که این دستگاه مبتنی بر تکنولوژی و فناوری روز ساخته شده است و بدین ترتیب قابلیت پخش تصاویر HD و با کیفیت بالا را فراهم نموده اند. فروشگاه نیزار کالا از جمله مراکز تولید کنندۀ دستگاه های ویدئو پروژکتور، توانسته اند موفق به طراحی انواع مینی ویدئو پروژکتور با قابلیت های پیشرفته گردند.

سفارش اینترنتی ویدئو پروژکتور مدل T23 plus

در صورت تمایل به خرید ویدئو پروژکتور مدل T23 plus توصیه بر این داریم که نگاه ریزبینانه به مشخصات فنی دستگاه مورد نظر داشته باشید. این دستگاه تجهیز به قابلیت WiFi می باشد که امکان ارتباط بدون کابل با سایر تجهیزات الکترونیکی را فراهم می آورد. در این صورت، کاربر دستگاه بدون دغدغه می تواند در موقعیت های مختلف از مزایای این دستگاه ویدئو پروژکتور برای پخش داده های تصویری استفاده نمایند.

مینی ویدئو پروژکتور مدل T23 plus در ابعاد کوچک و وزن سبک ساخته شده است و به همین دلیل امکان جا به جایی دستگاه برای کاربر بسیار راحت می باشد. جهت ساخت این دستگاه از لنز و لامپ LED بهره گرفته می شود که طول عمر لامپ در حالت عادی و ECO به میزان 30 هزار ساعت می باشد. در همین راستا، بسیاری از افراد برای تجهیز نمودن مراکز آموزشی همچون مدارس و دانشگاه ها، اقدام به خرید ویدئو پروژکتور مدل T23 plus می نمایند. این دستگاه دارای مصرف برق 60 وات و تجهیز به پورت های S-Video، HDMI، VGA، USB، میکروفن و بلندگو می باشد. هم اکنون از طریق فروشگاه اینترنتی نیزار کالا، به سهولت می توانید اقدام به خرید ویدئو پروژکتور T23 plus همراه با گارانتی معتبر نمائید.

   فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 110
نمایش همه
علاقه مندی ها ()