در این مقاله شما را با اهمیت کاربرد جلو پنجره در طراحی خودروهای سبک و سنگین آشنا می سازیم. در این صورت شما راحت تر می توانید نسبت به تعویض جلو پنجره بسترن B30 که دچار آسیب دیدگی شده است، تصمیم بگیرید. جلو پنجره بسترن B30 یک قطعۀ فلزی مشبک و مستطیلی است که در مقابل خودرو قرار گرفته می شود و نقش بسزایی بر روی ظاهر خودرو، در نمای مقابل دارد. به عبارتی، این قطعه به عنوان یک سد محافظتی در برابر خودرو عمل می کند. این در حالی است که این قطعه، دارای وظایف دیگری نیز می باشد. پس ما را تا انتهای این مقالۀ کوتاه همراهی کنید تا بهتر با دلایل خرید جلو پنجره بسترن B30  آشنا شوید. چندین سال است که فروشگاه نیوپارت توانسته است در لیست لوازم یدکی خودروهای بسترن، موفق به فروش این قطعه گردد.

علت تعویض جلو پنجره بسترن B30

از اهداف اصلی و اساسی نصب جلو پنجره بسترن B30 می توان به حفاظت از خودرو در برابر پرتاب سنگ یا وارد شدن اجسام مختلف به بخش مکانیکی خودرو اشاره نمود. یکی دیگر از مزایای به کارگیری جلو پنجره بسترن بی 30، این است که باعث جریان هوا به داخل خودرو می شود و بدین ترتیب بهترین شرایط برای خنک کردن موتور و یا رادیاتور فراهم می شود. بنابراین اگر این قطعۀ خودرو دچار آسیب دیدگی و شکستگی گردد، بایستی در اولین فرصت نسبت به تعویض و خرید جلو پنجره بسترن B30 اقدام نمائید.

قیمت فروش قطعات بسترن مانند جلو پنجره بسترن B30 به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که می توان به وارداتی بودن و نوسان قیمت ارز در داخل کشور اشاره نمود. این قطعه به دلیل طراحی مشبک مانندی که دارد، شرایط مناسبی را برای جریان هوا به داخل اتومبیل فراهم می آورد و بدون قطع، فاکتور مؤثری برای خنک کردن قطعات داخلی خودرو محسوب می گردد. اگر به دنبال خرید جلو پنجره بسترن B30 هستید، می توانید با کارشناسان فروش مجموعۀ نیوپارت تماس بگیرید.

فروشگاه نیوپارت

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 77
نمایش همه
علاقه مندی ها ()