لودر از جمله ماشین آلاتی است که در اجرای پروژه های مختلفی مورد استفاده قرار گرفته می شود. در نتیجه بیشتر در عملیات های سنگین عمرانی به کار برده می شود. در همین راستا، در لیست لوازم یدکی ماشین آلات سنگین، انواع قطعات لودر کوماتسو عرضه می شود. لودر از مهمترین ماشین آلاتی است که اجرای پروژه های راهسازی، عمرانی، ساختمان سازی، معادن و ... غیر ممکن می باشد. با توجه به اینکه قطعات لودر تحت فشار فعالیت های سنگین قرار گرفته می شود، برخی از قطعات لودر کوماتسو ممکن است دچار آسیب دیدگی شوند و منجر به نقص فنی ماشین گردد. به همین دلیل، چگونگی خرید قطعات لودر کوماتسو اورجینال از سوی مالکین چنین ماشین آلاتی حائز اهمیت می باشد.

سفارش انواع قطعات لودر کوماتسو با قیمت ارزان

فروشگاه سرویس قطعه به عنوان یکی از تأمین کنندگان بزرگ در زمینۀ قطعات لودرهای کوماتسو، توانسته اند پس از بررسی وضعیت بازار، رایج ترین لوازم یدکی ماشین آلات سنگین را به فروش برسانند. تقسیم بندی فروش لوازم یدکی لودر کوماتسو بر اساس مدل ماشین و نوع قطعات انجام می پذیرد. شرکت کوماتسو توانسته موفق طراحی و ساخت لودرهای چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی با ظرفیت های 0.75 الی 3.5 متر مکعب و یا 0.15 الی 15 متر مکعب گردند.

در این صورت متناسب با عملیات هایی که در سطوح خاکی انجام می پذیرد، از مزایای لودرهای چرخ زنجیری استفاده می نمایند چون مانور آن در محیط بدون محدودیت انجام می پذیرد. به همین علت است که شاهد فروش لوازم یدکی لودر کوماتسو در دسته بندی های متفاوت هستیم. لودرهای چرخ لاستیکی در زمین های خیس و گل آلوده، تحت فشار زیادی قرار گرفته می شود و بدین ترتیب ممکن است برخی از قطعات لودر کوماتسو مدل چرخ لاستیکی دچار آسیب دیدگی شوند. در این صورت، بایستی هر چه زودتر لوازم یدکی آسیب دیده و معیوب ماشین را مرتفع سازید. با توجه به اینکه در سطح بازار شاهد عرضۀ لوازم یدکی فیک هستیم، جهت خرید قطعات لودر کوماتسو با ضمانت اصالت کالا، می توانید از طریق فروشگاه سرویس قطعه اقدام نمائید.

  فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 79
نمایش همه
علاقه مندی ها ()