رینگ اسپرت یکی دیگر از انواع رینگ خودرو به شمار می رود که سازندگان بر اساس تقاضای بازار توانسته اند طرح های متنوعی از این محصول را تولید و عرضه نمایند. رینگ از جمله قسمت های قابل تعویض لاستیک به شمار می رود. لازم به ذکر است که انتخاب و خرید رینگ اسپرت تنها به دلیل زیبایی آن صوت نمی پذیرد بلکه تأثیر مستقیم بر روی کیفیت رانندگی خواهد داشت. به همین علت است که کاربرد رینگ اسپرت را بیشتر در طراحی خودروهای مسابقه می توان ملاحظه نمود. با تجهیز اتومبیل به رینگ اسپرت، به سهولت می توان کنترل و فرمان پذیری خودرو را افزایش داد. فروشگاه چرخ و یدک متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند، توانسته اند موفق به فروش رینگ اسپرت در دسته بندی متفاوت گردند.

دقت در خرید رینگ اسپرت مناسب

از معایب به کارگیری نا مناسب رینگ اسپرت می توان به کاهش نرمی و راحتی اتومبیل اشاره نمود و باعث کاهش عمر مفید کمک فنرها می گردد. بدین ترتیب با عبور کوچک ترین دست اندازها، تکانه های شدید در داخل کابین خودرو احساس می شود. در همین راستا، انتخاب نوع رینگ خودرو، می تواند به طور مستقیم بر روی کیفیت رانندگی تأثیر بگذارد. سفت شدن فرمان نیز می تواند عامل به کارگیری رینگ اسپرت برای خودرو محسوب گردد. به طور کلی چرخش فرمان به نیروی بیشتری احتیاج دارد. به همین دلیل، نوع رینگی که برای اتومبیل خریداری می کنید، به طور مستقیم بر روی فرمان پذیری و سیستم تعلیق و فنربندی خودرو تأثیر می گذارد.

جهت خرید لاستیک ، تنها زیبایی آن را ملاک انتخاب خود قرار ندهید بلکه متناسب با مدل خودرو و کاربری که از اتومبیل دارید، بایستی انتخاب خود را انجام دهید. جهت انتخاب رینگ اسپرت مناسب می توانید با کارشناسان ما مشورت نمائید. در صورت لزوم می توانید به صورت آنلاین، از طریق فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک، محصول مورد پسند خود را خریداری نمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 87
نمایش همه
علاقه مندی ها ()