لاستیک هانکوک یکی دیگر از برندهای پرفروش در بازار جهانی محسوب می گردد. در حال حاضر، یک برند محبوب کره ای در ایران شناخته می شود و بسیاری از افراد خواستار خرید لاستیک هانکوک هستند. در صورت تمایل به تعویض لاستیک های خودرو، با ملاک قرار دادن مدل خودرو و شرایط محیطی، به سهولت می توانید بهترین انتخاب مدل لاستیک را داشته باشید. عوامل متعددی در انتخاب لاستیک خودرو تأثیرگذار می باشند که می توانید با کارشناسان ما به صورت آنلاین مشورت نمائید. امروزه شرکت هانکوک توانسته موفق به طراحی و تولید لاستیک هانکوک رادیال علاوه بر لاستیک بایاس گردد. بنابراین مبتنی بر تکنولوژی پیشرفته موفق به تولید محصولات با کیفیت گردند. فروشگاه چرخ و یدک به دلیل حجم بالای تقاضای مشتریان، موفق به  فروش لاستیک هانکوک گردند.

خرید لاستیک رادیال هانکوک

به دلیل محدودیت زمان، به صورت اجمالی تنها به برخی از نکات مهم در خصوص انتخاب لاستیک مناسب برای اتومبیل پرداختیم. در نتیجه جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر، به سهولت می توانید با کارشناسان فروش چرخ و یدک در ارتباط باشید. اهمیت دادن به موضوعات مهم این چنینی، به شما کمک می کند که بتوانید بدون آسیب رساندن به خودرو، لاستیک های قدیمی اتومبیل را با لاستیک هانکوک تمام فصل تعویض نمائید.

قیمت انواع لاستیک بر اساس مدل، سال تولید، نرخ روز ارز و میزان کیفیت آن تعیین می گردد. در همین راستا، شاهد نوسان قیمت لاستیک هانکوک در بازار ایران هستیم. شهرت لاستیک هانکوک به خاطر تنوع محصولات و تولید لاستیک رادیال و بایاس می باشد. این چنین توانسته اند پاسخگوی حجم قابل توجهی از نیاز بازار گردند. جهت اطلاع از بروزترین قیمت لاستیک هانکوک و دیگر برندهای معتبر در سطح بازار می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نموده و ثبت سفارش نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 79
نمایش همه
علاقه مندی ها ()