قطعات لودر کوماتسو متشکل از انواع لوازم یدکی ریز و درشت است، که هر کدام از آنها قسمت های مختلف ماشین را دربر می گیرند. لودر جزء ماشین آلات سنگین به شمار می رود که جهت جا به جایی و خاکبرداری در پروژه های متعددی به کار برده می شود. این مدل ماشین سنگین تجهیز به یک باکت بزرگ در قسمت جلوی خود می باشد که می توان فعالیت های خاکبرداری را در مدت زمان اندک انجام داد. به همین دلیل سالم بودن لودر نقش پر رنگ بر روی عملکرد اصلی لودر خواهد داشت.

بدین ترتیب جهت  خرید قطعات لودر کوماتسو  می توانید از طریق فروشگاه سرویس قطعه اقدام نموده و موجود بودن هر کدام قطعات را مطلع گردید.  

سفارش انواع لوازم یدکی لودر کوماتسو ژاپن

شرکت کوماتسو توانسته موفق به ساخت انواع لودر منجمله لودرهای چرخ زنجیری ، چرخ لاستیکی و بکهو لودر شوند. بدین ترتیب متناسب با مدل لودر ، بایستی نسبت به خرید قطعات لودر کوماتسو اقدام نمائید. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان لوازم یدکی لودرهای یک برند را به اشتباه انتخاب ننمائید و می بایست مدل لودر در نظر گرفته شود. آسیب دیدگی هر کدام از قطعات لودر، می تواند در کوتاه مدت و همچنین بلند مدت صدمات جبران ناپذیری به دیگر قسمت های سالم لودر وارد کند. بنابراین توصیه بر این موضوع مهم داریم که بایستی توجه و دقت کافی در انتخاب نوع قطعات داشته باشید و از اصل بودن قطعات لودر کوماتسو اطمینان حاصل نمائید.

قیمت خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو  بر اساس فاکتورهای متعددی منجمله نوع قطعات و وارداتی بودن آنها تعیین می گردد. بدین ترتیب توصیه بر این داریم که جهت تأمین لوازم یدکی لودر کوماتسو اصل به مراکز معتبر و شناخته شده ای همچون فروشگاه سرویس قطعه مراجعه نمائید. چرا که اصل بودن قطعات بر دوام و ماندگاری آنها تأثیرگذار خواهد بود و عامل مهم در بهبود عملکرد لودر می باشد.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 79
نمایش همه
علاقه مندی ها ()