شرکت کوماتسو در کشور ژاپن فعالیت خود را آغاز نمود و توانست بر حسب نیاز صنایع مختلف، موفق به سرمایه گذاری در حوزۀ طراحی و ساخت ماشین آلات سنگین منجمله لودر، بلدوزر، بیل مکانیکی، غلطک و ... گردند. این چنین شاهد فروش لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو  در سطح بازار جهانی هستیم. چرا که از ماشین بلدوزر در اجرای پروژه های متعددی بهره گرفته می شود. بلدوزر از جمله ماشین آلاتی است که می توانید کاربرد آن را در اجرای پروژه های متعددی همچون ساختمان سازی، راهسازی، عمرانی و ... ملاحظه نمائید.

سفارش اینترنتی لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو

بلدوزر از قطعات متعددی تشکیل شده است که قابلیت انجام فعالیت های سنگین را دارند. در صورت لزوم به تعویض قطعات آسیب دیدۀ بلدوزر می بایست نسبت به اصل بودن آنها اطمینان حاصل نمائید. برخی از دسته بندی های اصلی لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو عبارتند از قطعات هیدرولیک، لوازم یدکی زیربندی، لوازم یدکی برقی و قطعات موتوری می باشند. هر دسته بندی شامل انواع قطعات ریز و درشت می باشند، که می تواند تأثیر مستقیم بر روی عملکرد اتومبیل داشته باشد. توجه به موضوعات مهم این چنینی از اهمیت بالایی برخوردار است و بدین ترتیب بایستی نسبت به اورجینال بودن قطعات اطمینان حاصل نمائید.

 هم اکنون از طریق پارت یدک راهسازی می توانید اقدام به خرید قطعات بلدوزر کوماتسو  اصل نمائید چون دارای سابقۀ طولانی در عرصۀ تأمین و فروش قطعات ماشین آلات راهسازی می باشند.

سرسیلندر موتور، موتور کامل، بلوک سیلندر موتور، میلنگ موتور، سوپر شارژ موتور، شاطون موتور، واتر پمپ، میل سوپاپ، بوش میل سوپاپ، کارتل موتور، گژپین موتور، پروانه موتور، واشر سرسیلندر موتور و ... برخی از انواع لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو به شمار می روند که عوامل متعددی ممکن است باعث آسیب دیدگی آنها گردد. جهت اطلاع از موجودیت قطعات ماشین آلات سنگین می توانید با کادر فروش پارت یدک راهسازی تماس حاصل فرمائید.

پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 74
نمایش همه
علاقه مندی ها ()