از زمان تولید خودرو، شاهد راه اندازی و ادامۀ فعالیت کارخانجات در حوزۀ تولید و فروش لاستیک خودرو می باشیم. لاستیک از اجزای مهم و کاربردی اتومبیل به شمار می رود و کمپانی دانلوپ یکی از شرکت های مطرح در حوزۀ طراحی و تولید لاستیک، از سال 1985 فعالیت دارند. این مجموعۀ معتبر توانسته اند لاستیک دانلوپ را به عنوان یکی از برندهای معتبر و با کیفیت در سطح جهانی معرفی کنند. بدین ترتیب افرادی که به دنبال تعویض لاستیک های اتومبیل خود می باشند،  خرید لاستیک دانلوپ  را در اولویت گزینه های خود قرار می دهند. فروشگاه چرخ و یدک سال های متوالی است که متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند، در لیست محصولات تایر، امکان خرید لاستیک دانلوپ اورجینال ساخت ژاپن را برای عموم مشتریان در تهران و شهرستان ها فراهم نمایند.

انتخاب لاستیک دانلوپ بر اساس شرایط جاده

با توجه به اینکه ارتباط اصلی میان اتومبیل با سطح جاده، تنها از طریق لاستیک صورت می گیرد. در نتیجه جنس و ویژگی های تایر بر روی کیفیت رانندگی تأثیرگذار خواهد بود. در همین راستا، کمپانی دانلوپ توانسته است با بهره گیری از فناوری پیشرفته، موفق به تولید لاستیک دانلوپ رادیال علاوه بر لاستیک دانلوپ بایاس گردند. این چنین توانسته اند متناسب با تولیدات به روز شرکت های خودروسازی مطرح در سطح جهان، موفق به تولید لاستیک با مشخصات فنی استاندارد گردند. در نتیجه بدون دغدغه بر اساس مدل اتومبیل، قادر به انتخاب مناسب ترین لاستیک دانلوپ خواهید بود.

با توجه به وارداتی بودن چنین لاستیک هایی، قیمت لاستیک دانلوپ در بازار را می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مطلع گردید. با توجه به نوسانات قیمت ارز در داخل ایران، متأسفانه قیمت لاستیک های خارجی در ایران ثابت نیست. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشخصات فنی لاستیک های دانلوپ می توانید به وب سایت فروشگاه چرخ و یدک مراجعه نمائید. پس از بررسی دقیق، قادر به انتخاب و  خرید لاستیک  همراه با گارانتی معتبر خواهید بود.

 فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 79
نمایش همه
علاقه مندی ها ()