ویدئو پروژکتور مدل T48 از دیگر محصولات برند نیزار کالا به شمار می رود که مورد استقبال بسیاری از مشتریان قرار گرفته می شود. به همین دلیل، این مقاله را به معرفی این دستگاه ویدئو پروژکتور اختصاص داده ایم. بدین ترتیب افرادی که در صدد برای تأمین چنین تجهیزات الکترونیکی و دیجیتالی هستند، راحت تر نسبت به خرید ویدئو پروژکتور مدل T48 تصمیم بگیرند.

فاکتورهای مهمی همچون نوع لامپ و لنز بر روی عملکرد دستگاه های پروژکتور تأثیرگذار می باشند. بنابراین جهت مطالعۀ بیشتر نسبت به ویژگی های یک ویدئو پروژکتور استاندارد و با کیفیت می توانید به وب سایت فروشگاه نیزار کالا مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر به عنوان یکی از تولید کنندگان بزرگ در صنعت ساخت دستگاه های ویدئو پروژکتور همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند.

سفارش اینترنتی ویدئو پروژکتور T48

این چنین، راحت تر از گذشته می توانید نسبت به خرید ویدئو پروژکتور مدل T48 تصمیم بگیرید. وزن تقریبی این دستگاه پروژکتور حدود 2500 گرم می باشد که از وزن اندک برخوردار است. بدین ترتیب امکان جا به جایی دستگاه برای افراد کار راحتی می باشد. این مدل ویدئو پروژکتور دارای پرده نمایشگر در ابعاد 50 الی 300 اینچ می باشد که دستگاه تا فاصلۀ تقریبی 4 متر، قادر به پخش داده های تصویری است.

شدت روشنایی ویدئو پروژکتور مدل T48 به میزان 6 هزار انسل لومنز می باشد که امکان نمایش تصاویر اچ دی و فول اچ دی را برای شما فراهم می آورد. از جمله اتصالات این دستگاه می توان به پورت های HDMI، USB، WIFI، میکروفن و اسپیکر اشاره نمود. میزان مصرف برق این مدل ویدئو پروژکتور 50 الی 60 هرتز و یا 110 الی 240 ولت می باشد و از جمله دستگاه های کم مصرف محسوب می گردد. جهت سفارش اینترنتی  خرید ویدئو پروژکتور مدل T44 و ویدئو پروژکتور مدل T48 می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

     فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 121
نمایش همه
علاقه مندی ها ()