لاستیک کومهو یک برند شناخته شده در صنعت لاستیک سازی می باشد. تایر از اجزای قابل تعویض خودرو به شمار می رود و به همین دلیل هر چند سال یکبار می بایست نسبت به تعویض آنها اقدام نمایند. فروش لاستیک کومهو  در دسته بندی متفاوت صورت می پذیرد و این چنین می توانید با مد نظر قرار دادن مدل های متنوع خودرو، مناسب ترین مدل لاستیک را تهیه نمائید. هر لاستیک توسط کمپانی تولید کننده با مشخصات فنی متفاوت تولید و در دسترس صاحبان صنعت خودروسازی و مصرف کنندگان در سطح بازار قرار گرفته می شود. با تنوع محصولات کمپانی های خودروسازی، صنعت لاستیک سازی توسعه پیدا کرده است و این چنین می توانید انواع لاستیک کومهو را در ابعاد و مشخصات فنی متفاوت خریداری نمائید.

سفارش غیر حضوری لاستیک کومهو

فروشگاه چرخ و یدک از همان ابتدا، فعالیت حرفه ای خود را بر روی واردات و فروش لاستیک های خارجی متمرکز نموده است و این چنین توانسته اند در لیست تایرهای کره جنوبی، امکان خرید لاستیک کومهو را مهیا نمایند. در ادامۀ پست به برخی از ارزشمندترین نکات انتخاب لاستیک خودرو می پردازیم، تا بدین وسیله بتوانید محصول با کیفیتی را خریداری نمائید. با توجه به اینکه لاستیک، عامل اصلی ارتباط خودرو با سطح جاده می باشد، بدیهی نوع جاده، شرایط محیطی و همچنین مدل خودرو در کنار یکدیگر بر روی انتخاب مدل لاستیک کومهو و هر برند دیگری تأثیرگذار می باشد.

با توجه به مطالب مذکور، راحت تر می توانید از میان مدل های موجود در بازار، بهترین لاستیک را برای اتومبیل خود خریداری نمائید. در لیست دسته بندی اصلی لاستیک کومهو می توانید انواع لاستیک زمستانی، لاستیک تابستانی و لاستیک تمام فصل را در ساختارهای لاستیک رادیال و بایاس خریداری نمائید. بنابراین در صورت تمایل به تعویض لاستیک های خودرو، با مراجعه به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک می توانید به صورت غیر حضوری اقدام به  خرید لاستیک هانکوک و لاستیک کومهو نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 75
نمایش همه
علاقه مندی ها ()