خودرو متشکل از اجزای مختلفی است که هر کدام از آنها در موقعیت خاص بایستی تعمیر و یا تعویض گردند. اکثر مواقع، لاستیک به عنوان یکی از قسمت های مهم اتومبیل، بایستی با تایرهای جدید تعویض گردد چون ممکن است خسارت جدی را برای راننده به دنبال داشته باشد. لاستیک هانکوک از برندهای معروفی است که تنها برخی از مراکز عرضۀ لاستیک های خارجی، در ایران به فروش می رسانند. کمپانی هانکوک توانسته است مبتنی بر نیاز بازار جهانی، با مد نظر قرار دادن تولیدات شرکت های خودروسازی در سطح جهان، موفق به تولید انواع لاستیک در دسته بندی متفاوت گردند. این چنین با مراجعه به فروشگاه چرخ و یدک، در ایران می توان اقدام به خرید لاستیک هانکوک  اورجینال نمود.

مشخصه لاستیک زمستانی هانکوک

نکتۀ قابل تأملی که در انتخاب و خرید لاستیک خودرو وجود دارد، این است که بررسی لازم نسبت به مشخصات فنی خودرو و همچنین لاستیک فابریک اتومبیل صورت بپذیرد. ضمن آنکه شرایط آب و هوایی منطقه، نوع جاده و نوع کاربری که راننده برای اتومبیل در نظر دارد، می بایست پیش از خرید لاستیک هانکوک و هر برندی در نظر گرفته شوند. تجربه نشان داده است، که عدم توجه به موارد مذکور، می تواند در کوتاه مدت و یا بلند مدت تأثیرات منفی به دنبال داشته باشد.

به عبارتی متناسب با منطقه های سردسیر، خرید لاستیک زمستانی هانکوک با علامت M+S ضرورت دارد چون متناسب با جادۀ گل و لای و بارانی ساخته می شوند. در نتیجه راننده راحت تر می تواند کنترل اتومبیل را در دست بگیرید و به موقع ترمز خودرو عمل می کند. با توجه به گستردگی مطالب تخصصی در خصوص انتخاب و خرید مدل مناسب لاستیک هانکوک، می توانید با کادر فروش چرخ و یدک به صورت آنلاین در ارتباط باشید و در نهایت همراه با گارانتی معتبر اقدام به خرید آنلاین انواع لاستیک خارجی و ایرانی نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 82
نمایش همه
علاقه مندی ها ()