در این پست تلاش می کنیم تا شما بیشتر با مشخصات فنی ویدئو پروژکتور و نکات مهم در انتخاب و خرید این دستگاه آشنا سازیم. ویدئو پروژکتور دستگاهی است که بستر اصلی برای راه اندازی سینماها را فراهم نموده است. اولین نسخه های این دستگاه، در ابعاد بزرگ و وزن بالا ساخته می شدند ولی با گذشت زمان و پیشرفت فناوری، مهندسین توانستند امکان خرید ویدئو پروژکتور در ابعاد کوچک را برای مشتریان فراهم آورند. در همین راستا، شاهد طراحی و ساخت ویدئو پروژکتور در ابعاد متفاوت و با قابلیت های پیشرفته تر می باشیم. فروشگاه نیزار کالا نیز به عنوان یکی از با تجربه ترین سازندگان دستگاه های پروژکتور، توانسته اند موفق به فروش ویدئو پروژکتور با قابلیت های پیشرفته و سیستم عامل اندروید 9 گردند.

عدم توجه به نکات مهم این چنینی، ممکن است نیاز شما را مرتفع ننماید. ضمن آنکه قیمت ویدئو پروژکتور را نمی بایست ملاک انتخاب و خرید این دستگاه قرار ندهید. دستگاه های پروژکتور دارای پورت های ورودی و خروجی هستند چون به عنوان یک دستگاه پخش کننده عمل می کند و نیاز به دستگاه منبع دیجیتالی دارد. در نتیجه میزان روشنایی تصویر، سایز پرده نمایشگر، میزان رزولوشن نمایشگر، نسخۀ سیستم عامل آن، میزان مصرف برق، ابعاد و وزن دستگاه، نوع لامپ و لنز، طول عمر لامپ و داشتن قابلیت زوم و ارتباط بدون کابل با امواج وای فای موارد مهمی هستند که بر روی قیمت ویدئو پروژکتور تأثیرگذار می باشند.

قیمت ویدئو پروژکتور پرتابل با سیستم عامل اندروید

بدین ترتیب افرادی که خواستار خرید ویدئو پروژکتور هستند، متناسب با فضایی که قصد استفاده از چنین دستگاهی را دارند، می توانند بهترین انتخاب را داشته باشند. در همین راستا، قیمت ویدئو پروژکتور بر اساس قابلیت هایی که بدان تجهیز هستند، متفاوت از یکدیگر تعیین می گردند. در نتیجه هنگام خرید ویدئو پروژکتور مانند خرید ویدئو پروژکتور مدل T44 می بایست مطالعۀ دقیق نسبت به مشخصات فنی مندرج بر روی دستگاه و یا دفترچه راهنما داشته باشید.

 هم اکنون از طریق فروشگاه اینترنتی نیزار کالا به سهولت می توانید نسبت به خرید ویدئو پروژکتور مانند  خرید ویدئو پروژکتور مدل T44 به صورت اینترنتی اقدام نمائید.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 120
نمایش همه
علاقه مندی ها ()