لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو شامل قطعات متعددی است که قسمت های مختلف آن را تشکیل می دهند. بیل مکانیکی از قسمت های اصلی منجمله قطعات موتوری، لوازم یدکی سیستم هیدرولیک، سیل کیت، لوازم یدکی پمپ انژکتور، زیربندی و فیلترات تشکیل شده اند که نقش مؤثر در عملکرد بیل دارند. بیل مکانیکی دارای باکت کوچک و بازوی مفصلی است که می توان از آن برای جا به جایی اجسام سنگین، حفاری زمین، گودبرداری و مواردی از این قبیل استفاده نمود.

برخی از انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو

به همین علت، چگونگی خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو اصل برای افراد حائز اهمیت می باشد. پارت یدک راهسازی با توجه به سرمایه گذاری که در بخش واردات و تأمین ماشین آلات سنگین نموده اند، توانسته اند امکان خرید انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو را در ایران فراهم آورند.

این چنین متناسب با مدل بیل مکانیکی می توانید هر یک از قطعات آن را خریداری نمائید. بوش موتور، پیستون موتور، تسمه سفت کن، سیت دود، موتورهای الکتریکی، سیکل نیوماتیکی، پیستون هیدرولیک، اویل رینگ، کیت شیر کنترل، سوزن انژکتور، المنت پمپ انژکتور، بلانچر پمپ انژکتور، زنجیر سفت کن، پیچ کفشک، باکت، رولیک، ناخن های باکت و ... برخی از انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو به شمار می روند که قسمت های مختلف این ماشین را تشکیل می دهند. بدین ترتیب فرسودگی، گذر زمان و استفادۀ نادرست و فشار بیش از اندازه می تواند صدمات جدی به لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو وارد کند.

در این صورت بایستی رانندگان هر چه زودتر، پیش از افزایش خسارت وارده به دیگر بخش های سالم بیل، نسبت به تعویض و تعمیر قطعات اقدام نمایند. بدین ترتیب متناسب با مدل بیل، می توانید اقدام به خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو اورجینال نمائید. جهت استعلام قیمت هر یک از قطعات موجود در بازار می توانید با کادر فروش مجموعۀ پارت یدک راهسازی تماس بگیرید.

  پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 89
نمایش همه
علاقه مندی ها ()