آموزش مجازی یک مزیت محسوب می گردد چون شرایطی بوجود می آورد که افراد می توانند از موقعیت پیش رو به بهترین شکل ممکن بهره مند گردند. سبک آموزش مجازی نسبت به شیوۀ آموزش سنتی مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته می شود. چرا که با صرف حداقل بودجه می توان بدون نیاز به کلاس درس، ساختمان مدرسه و امکانات آموزش سنتی نیست. در این صورت بدون محدودیت مکانی می توان از خدمات آموزش مجازی  بهره گرفت. بدین ترتیب راحت تر از گذشته می توان در سیستم آموزشی پیشرفت نمود. از مهمترین الزامات برای راه اندازی سیستم آموزش مجازی، گسترش بستر اینترنت و استفاده از دستگاه های دیجیتالی همچون لپ تاپ، گوشی هوشمند، تبلت و یا کامپیوتر می باشد. مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها مفتخر است که توانسته به صورت حرفه ای فعالیت خود را در زمینۀ آموزش مجازی در مقطع تحصیلی متوسطه انجام دهند.

مزیت سیستم آموزش مجازی

جهت بهره مندی از سیستم آموزش مجازی، بایستی آموزگاران با شیوۀ تدریس در این حوزه آشنا باشند. ضمن آنکه نیاز به استفاده از نرم افزار مخصوص برای برگزاری کلاس های آنلاین می باشند.

صاحب نظران در امور آموزش مجازی توانسته اند پس از بررسی وضعیت سیستم آموزش کشور، پوشش وسیع مدرسه آنلاین در سطح کشور را برای چند سال آینده پیش بینی کنند. در واقع با گسترش چنین سیستمی می توانید، شرایط مناسبی را برای ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلی مختلف فراهم آورید. امروزه شاهد گسترش فعالیت مدارس آنلاین با سیستم آموزش مجازی هستیم. به طور کلی روش های بهره گیری از آموزش از راه دور مبتنی بر فناوری پیشرفته می باشد. در اواسط قرن بیستم، برنامه های آموزشی متنوعی را می توانید در سیستم آموزش غیر حضوری از طریق رادیو و تلویزیون مشاهده نمائید. در همین راستا مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها، فعالیت مجموعۀ خود را بنا نهاده است.

 مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 148
نمایش همه
علاقه مندی ها ()