صندلی راک با عنوان مختلفی شناخته می شود که می توان به صندلی گهواره ای و صندلی شومینه اشاره نمود. این نوع صندلی به دلیل ویژگی های منحصر به فرد در طراحی بدنه، از گذشته تا کنون، از سوی بسیاری افراد مورد استقبال قرار گرفته می شود. عمدتاً این دسته از صندلی ها را می توان در محیط اتاق پذیرایی، تراس و اتاق خواب به کار برد. با توجه به اینکه صندلی راک در گذر زمان دچار تغییرات اساسی شده است، در سبک های متفاوت می توانید صندلی راک مدرن و یا کلاسیک را خریداری نمائید. فروش صندلی راک از طریق سایت ارائه می شود. 

خرید صندلی راک سنتی و مدرن

فروشگاه بهسازان چوب سال های متوالی است که در حوزۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی، توانسته اند موفق به فروش صندلی راک گردند. بدیهی است متناسب با توان مالی و سلیقۀ شخصی، بهترین صندلی راک را در سبک های سنتی و مدرن خریداری نمائید. صندلی راک سنتی به نوعی یادآور و تداعی کنندۀ خاطرات بچگی گذشته می باشد. این در حالی است که صندلی راک مدرن بیشتر از تکنولوژی در طراحی آن به کار گرفته شده است. صندلی راک گلایدر به دلیل طراحی شیک و قشنگی که از آن برخوردار است، افرادی که علاقه مند به طراحی دکوراسیون داخلی مدرن هستند، انتخاب می کنند.

صندلی راک فنری نیز سبک متفاوت تری از طراحی این نوع صندلی به شمار می رود که دارای طراحی خاص و متفاوت می باشد. این نوع صندلی راک تلفیقی از مدل صندلی راک سنتی و گلایدر می باشد که دارای مکانیسم کمی پیچیده تر است. هدف برخی از افراد برای خرید صندلی راک، ایجاد فضای مناسب برای نگهداری کودکان می باشد که بتوانند به استراحت و لم دادن بپردازند. این چنین فضای مناسبی را برای سرگرم کردن بچه ها فراهم آورند. با توجه به طراحی خاصی که صندلی راک دارد، این نوع صندلی را می توان در سالن پذیرایی، تراس، حیاط، کنار شومینه و یا کتابخانه قرار داد. جهت بررسی بیشتر و در نهایت سفارش آنلاین خرید آینه کنسول و صندلی راک می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

ارتباط مستقیم با ما در روبیکا و ایتـا:09109020157

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 130
نمایش همه
علاقه مندی ها ()