بیل مکانیکی به عنوان یکی از ماشین آلات پرکاربرد در صنایع راهسازی و عمرانی به شمار می رود چون از طراحی خاصی برخوردار است. در نتیجه وسیلۀ مناسبی برای امور خاکبرداری و حفاری زمین به شمار می رود. برخی از قطعات بیل مکانیکی هیوندا به صورت انحصاری ساخته شده اند. بنابراین هنگام وقوع نقص فنی برای چنین ماشین آلاتی، می بایست هر چه سریع تر نسبت به تعمیر آن اقدام نمود. در صورت نیاز به  خرید قطعات بیل مکانیکی هیوندا ، بایستی به مراکز معتبری همچون فروشگاه سرویس قطعه مراجعه نمائید. چنین مجموعه هایی با اهداف روشنی که در راستای جلب رضایت مشتریان دارند، همواره در تلاش برای تأمین و فروش لوازم یدکی اورجینال می باشند.

دسته بندی های مختلف قطعات بیل مکانیکی هیوندا

قطعات بیل مکانیکی هیوندا بر اساس مدل و اجزای تشکیل دهندۀ آن در دسته بندی متفاوت قرار گرفته می شوند. لذا برخی از قطعات بیل مکانیکی چرخ زنجیری هیوندا متفاوت از لوازم یدکی بیل مکانیکی چرخ لاستیکی می باشند. بنابراین هنگام خرید قطعات بیل مکانیکی هیوندا بایستی مدل بیل و مشخصات فنی قطعۀ فابریک آن را به طور دقیق بررسی نمائید. عدم توجه به این موضوع مهم و جایگزاری قطعات مشابه، فیک و نامناسب در داخل ماشین، می تواند فشار بیش از اندازه به دیگر قسمت های بیل وارد کند. در نتیجه صدمات جدی تر به دیگر قسمت های سالم وارد می کند.

قیمت  خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی هیوندا بر اساس نوع قطعه، رایج بودن و قیمت روز ارز در ایران تعیین می گردد. به همین علت شاهد نوسان قیمت لوازم یدکی ماشین آلات سنگین در بازار هستیم. اویل رینگ، کیت پمپ هیدرولیک، کیت تعمیر جک استیک، روتاری گروپ پمپ هیدرولیک، پیستون هیدرولیک، انواع ناخن باکت، انواع فیلتر، اگزوز، خاک گیر هواکش، خرطومی اگزوز و ... برخی از انواع قطعات و لوازم یدکی بیل مکانیکی هیوندا به شمار می روند که می توانید به صورت اورجینال، همراه با گارانتی از طریق فروشگاه سرویس قطعه خریداری نمائید.

  فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 78
نمایش همه
علاقه مندی ها ()