تعمیر موتور زانتیا بایستی در اسرع وقت صورت بپذیرد چون می تواند خسارت بیشتر برای شما به دنبال داشته باشد. لازم به ذکر است که تمامی خودروها از دو بخش مکانیکی و برق تشکیل شده اند که به یکدیگر مرتبط هستند. عوامل متعددی وجود دارد که وقوع آنها در کوتاه مدت و یا بلند مدت می تواند صدمات جدی به ماشین وارد کند. بنابراین متناسب با نیازی که دارید، می توانید نسبت به تعمیر زانتیا مانند خدمات تعمیر موتور زانتیا اقدام نمائید. در ادامۀ پست به برخی از مشکلاتی که ممکن است عملکرد خودرو کاهش پیدا کند و یا باعث توقف کامل آن گردد، می پردازیم.

تعمیر موتور زانتیا توسط تعمیرکاران حرفه ای

تعمیرگاه زانتیا رهام به عنوان یکی از نمایندگی های مطرح و با سابقه در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و با در اختیار داشتن کادر مجرب، بتوانند کلیۀ خدمات تعمیرات تیپ های مختلف خودروی سیتروئن زانتیا را ارائه دهند. تولید دود غیر معمول از اگزوز، کاهش توان موتور در زمان گاز دادن، کثیفی و یا مسدود بودن قسمت مبدل کاتالیست، شل شدن سیم گاز، خراب شدن و افزایش آلودگی فیلتر هوا و روغن، آسیب دیدگی انباره اگزوز، اختلال در عملکرد انژکتور، ضعیف شدن پمپ بنزین، فرسودگی و از بین رفتن رینگ پیستون، فرسودگی و تحلیل رفتن سوپاپ ها، اختلال در عملکرد موتور خودرو بوجود می آورد. در این صورت تعمیر موتور زانتیا بایستی در اولویت کار شما قرار گیرد چون استفاده از خودروی معیوب می تواند به قسمت های دیگر صدمات جدی وارد کند. 

مثلاً وجود خوردگی و ذرات اضافی بر روی سوپاپ ها، الخصوص سوپاپ های ورودی، باعث اختلال در عملکرد روند متراکم سازی هوا می گردد. در واقع سوپاپ ها به درستی بر روی مجاری ورودی و خروجی ننشسته و درزبندی مناسب صورت نمی گیرد. جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر در خصوص چگونگی دریافت خدمات تعمیر موتور زانتیا می توانید با کارشناسان فنی تعمیرگاه زانتیا رهام تماس حاصل فرمائید.بدین ترتیب با مراجعه به مراکز تعمیرگاه زانتیا تخصصی، به صورت تخصصی می توانید عیوب بوجود آمده را مرتفع سازید.

 تعمیرگاه زانتیا رهام 

آدرس: تهران ، بلوار فرحزادی بعداز رستوران درويش گاراژ مجتبی

تلفن تماس: 09121344863

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 135
نمایش همه
علاقه مندی ها ()