ویدئو پروژکتور جزء یکی از کاربردی ترین دستگاه های دیجیتالی به شمار می رود که به طور مستقل مورد استفاده قرار گرفته نمی شود و بایستی به دستگاه های منبع دیگری همچون کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، گوشی هوشمند، دوربین فیلمبرداری و ... متصل گردد. هدف از خرید ویدئو پروژکتور، نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ برای تعداد قابل توجهی مخاطب در محیط های آموزشی و غیره می باشد. امروزه متناسب با نیازی که دارید، می توانید با قیمت ویدئو پروژکتور را خریداری نمائید. فروشگاه نیزار کالا سال های متوالی، به عنوان تولید کننده و فروشندۀ دستگاه های دیتا پروژکتور فعالیت می کنند که به اقتضای نیاز بازار، بهترین محصولات را روانۀ بازار نموده اند.

سفارش ویدئو پروژکتور خانگی با قیمت ارزان

فروش ویدئو پروژکتور در دسته بندی متفاوت صورت می پذیرد که از نظر عملکرد نسبت به یکدیگر تفاوت ندارند لیکن به قابلیت های متفاوت تجهیز هستند. اگر در صدد برای خرید دستگاه پروژکتور برای مدارس، دانشگاه ها و غیره می باشید، می توانید با صرف حداقل هزینه بهترین دستگاه را خریداری نمائید. امروزه اکثر افراد از مینی ویدئو پروژکتور با قابلیت WIFI استقبال می کنند چون امکان ارتباط بدون کابل دستگاه را با سایر تجهیزات فراهم می آورد. ضمن آنکه امکان جا به جایی دستگاه برای افراد راحت تر از نسخه های قدیمی است. بدین ترتیب بسیاری از افراد تلاش نمودند با خرید ویدئو پروژکتور خانگی، سینمای خانگی ایجاد نمایند. بدین ترتیب از فضایی که در اختیار دارند، می توانند به بهترین شکل ممکن استفاده نمایند.

کلام آخر، این است که پیش از خرید ویدئو پروژکتور مانند  خرید ویدئو پروژکتور مدل T48 بایستی مشخصات فنی دستگاه از نظر شدت روشنایی، تعداد و نوع درگاه های ورودی و خروجی، میزان رزولوشن تصویر، سایز پرده نمایشگر و مواردی از این قبیل را در نظر بگیرید. بدین ترتیب متناسب با نیازی که دارید، می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید و با مراجعه به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا و دسترسی داشتن به کلیۀ محصولات، راحت تر می توانید ویدئو پروژکتور با قابلیت های پیشرفته ای را خریداری نمائید.

     فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 134
نمایش همه
علاقه مندی ها ()