در انتخاب ویدئو پروژکتور بایستی به فاکتورهای متعددی توجه نمائید. پس از تلویزیون، دیتا پروژکتور از جمله دستگاه های کاربردی است که می توان از آن در موقعیت های مختلف استفاده نمود. ضمن آن که خرید ویدئو پروژکتور نسبت به تلویزیون اقتصادی تر است. به همین علت شاهد گسترش تولید و فروش دستگاه های پروجکشن در بازار جهانی هستیم.

علاوه بر آنکه مهندسین توانسته اند با بهره گیری از فناوری روز، موفق به تولید نسخه های ویدئو پروژکتور پرتابل با مشخصات فنی متفاوت گردند. قیمت ویدئو پروژکتور با قابلیت های پیشرفته، گران تر از نسخه های قدیمی و معمولی می باشد. فروشگاه نیزار کالا جزء آن دسته مراکزی است که توانسته اند یک برند منحصر به فرد را در زمینۀ تولید دستگاه های پروژکتور به بازار عرضه نمایند.

خرید ویدئو پروژکتور برای سال همایش

این چنین عموم افراد و سازمان هایی که تمایل به خرید ویدئو پروژکتور دارند، راحت تر می توانند از میان محصولات موجود در بازار، انتخاب و خرید خود را نهایی نمایند. میزان رزولوشن، شدت روشنایی، میزان کنتراست، نوع درگاه و پورت های ورودی و خروجی، میزان قابلیت بزرگنمایی لنز، تصحیح زاویۀ تصویر، نوع منبع تأمین کننده نور، ابعاد و نوع پرده نمایشگر و اقلام جانبی تنها برخی از موارد مهم در انتخاب و خرید ویدئو پروژکتور به شمار می روند.

ضمن آنکه موارد مذکور بر روی قیمت ویدئو پروژکتور تأثیرگذار می باشند. بدین ترتیب متناسب با مساحت اتاق، تعداد نفرات، میزان روشنایی محیط و مبلغ می توانید در نهایت دستگاه پروژکتور مناسبی را با قابلیت های استاندارد و قابل قبول برای سالن های همایش و کنفرانس خریداری نمائید. در عصر دیجیتال که کلیۀ سازمان ها و سیستم های آموزشی تجهیز به تجهیزات دیجیتالی پیشرفته هستند، انتخاب ویدئو پروژکتور با قابلیت های جدید بیشتر مورد استقبال قرار گرفته می شود.

جهت خرید آنلاین ویدئو پروژکتور مانند خرید ویدئو پروژکتور مدل T44 می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نموده و سفارش خود را ثبت کنید.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 135
نمایش همه
علاقه مندی ها ()