خرید لاستیک نیاز به دانش دارد چون شاخص های متعددی در انتخاب نوع تایر ماشین دخیل هستند که در ادامۀ پست با جزئیات بیشتر به آنها می پردازیم. با گذشت زمان، صنعت لاستیک سازی متحول شد و تولید کنندگان لاستیک خودرو، با بهره گیری از مواد اولیۀ مرغوب و طراحی متفاوت، موفق به تولید و عرضۀ لاستیک های رادیال، علاوه بر لاستیک بایاس شوند. هر کدام از آنها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند چون متشکل از ساختار متفاوت می باشند. بنابراین هنگام خرید لاستیک ارزان ، بایستی نوع کاربری خود را نسبت به تایر انتخابی داشته باشید. فروشگاه چرخ و یدک به صورت تخصصی در حوزۀ فروش لاستیک خودرو فعالیت می کنند. این مجموعه متناسب با سرمایه گذاری که انجام داده اند توانسته اند متناسب با نیاز مصرف کنندگان، شرایط مناسبی را برای خرید لاستیک با برندهای خارجی و ایرانی همراه با گارانتی شرکتی و معتبر فراهم آورند.

نکات طلایی و ارزشمند خرید لاستیک

اگر لاستیک های خودروی شما فرسوده است و به دنبال تعویض آنها با تایرهای نو هستید. مراجعه به مراکز فروش لاستیک و مشورت نمودن با افراد با تجربه در این حوزه را به شمار توصیه می کنیم. فراموش نکنید که خرید لاستیک نیاز به تجربه دارد چون نیازمند به دانش و کسب اطلاعات مکفی در خصوص مفاهیم مشخصات فنی مندرج بر روی تایر می باشد. توسط شرکت های تولید کنندۀ لاستیک، استانداردهای متعددی را وعظ نموده اند تا بدین وسیله بتوانند موفق به تولید لاستیک در مدل های متفاوت گردند. قطعاً مبتنی بر مشخصات فنی و بدنۀ خودرو، می بایست در انتخاب و خرید لاستیک توجه و دقت کافی داشت.

طرح آج، عمر آج لاستیک، تاریخ تولید، بار مجاز قابل تحمل تایر، حداکثر سرعت مجاز، سایز  لاستیک  ، میزان مقاومت حرارتی، میزان سطح چسبندگی و نوع ساختار برخی از موارد مهم و اساسی هستند که با عدد و حروف لاتین بر روی لاستیک خودرو درج می شوند. بدین ترتیب هنگام خرید لاستیک به صورت آنلاین، می بایست تمام موارد مذکور را در نظر بگیرید.

 فروشگاه چرخ و یدک

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021 ( ساعت کاری فروشگاه در ایام تعطیل از ساعت 9 الی 17 می باشد )

02133444002-02133444003-02133508217-02133508201

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 154
نمایش همه
علاقه مندی ها ()