ویدئو پروژکتور از دستگاه های دیجیتالی است که به عنوان پخش کنندۀ داده های تصویری در مجموعه های آموزشی، سینماها و سالن های کنفرانس مورد استفاده قرار گرفته می شود. البته توانسته اند سطح کاربری آن را گسترش داده و جهت ایجاد سینمای خانگی نیز از مزایای دستگاه های ویدئو پروژکتور استفاده می نمایند. پیش از اقدام به خرید ویدئو پروژکتور ، بررسی مشخصات فنی آن برای شما ضرورت خواهد داشت. به عبارتی متناسب با مساحت اتاق، قابلیت های دستگاه، میزان روشنایی محیط و تعداد مخاطبان می توانید با مراجعه به فروشگاه نیزار کالا، پس از مشورت با کارشناسان فروش مجموعه، در نهایت اقدام به خرید ویدئو پروژکتور مناسب نمائید.

مقایسه و خرید ویدئو پروژکتور پرتابل

امروزه شاهد فروش ویدئو پروژکتور با فناوری منحصر به فرد هستیم که توانسته اند در مدل های متفاوت آن را تولید و روانۀ بازار نمایند. با توجه به اینکه نسخه های قدیمی دستگاه های پروژکتور سنگین بودند ولی امروزه تولید کنندگان تلاش نموده اند با بهره گیری از فناوری و تکنولوژی روز دنیا، موفق به تولید انواع ویدئو پروژکتور سبک، در ابعاد کوچک تر گردند. در واقع این نوع دستگاه با عنوان ویدئو پروژکتور پرتابل و یا مینی ویدئو پروژکتور به بازار عرضه می شوند.

در نتیجه دیگر همچون گذشته افراد دغدغۀ چگونگی حمل و نقل این دستگاه پروژکتور را ندارند. اگر خواستار خرید ویدئو پروژکتور برای مدارس، دانشگاه ها، ایجاد سینمای خانگی، سالن های کنفرانس و اجتماعات را دارید، کسب اطلاعات مکفی در خصوص مشخصات و قابلیت های دستگاه برای شما ضرورت دارد. به عبارتی بایستی در رابطه با مشخصات تصویری و میزان رزولوشن پخش تصاویر بر روی پرده نمایشگر اطلاعات جامعی داشته باشید.

هم اکنون با مراجعه به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا که به عنوان تولید کننده و فروشندۀ دستگاه های ویدئ پروژکتور در تهران شناخته می شوند، می توانید با دسترسی داشتن به کلیۀ مشخصات فنی محصولات موجود در فروشگاه، در نهایت متناسب با نیازی که دارید، با قیمت ارزان اقدام به خرید ویدئو پروژکتور مانند خرید ویدئو پروژکتور مدل T48  نمائید.

   فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 153
نمایش همه
علاقه مندی ها ()