کمد لباس یکی از اقلام اصلی و پرکاربرد در تجهیزات دکوراسیون داخلی محسوب می گردد. به عبارتی هر خانه ای به منظور نظم بخشیدن به پوشاک و اکسسوری های شخصی نیازمند به خرید کمد لباس هستند. در سطح بازار می توانید مدل های متنوعی از کمد لباس را در مدل های دیواری با قیمت مناسب خریداری نمائید. اگر به دنبال خرید کمد لباس برای اتاق خواب شخصی خود و یا فرزندانتان می باشید، می توانید به مراکز عرضۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی همچون فروشگاه بهسازان چوب مراجعه نمود و بدین ترتیب می توانید متناسب با فضایی که در اختیار دارید، کمد لباس مناسبی را انتخاب و خریداری نمائید.

خرید کمد لباس در ابعاد متفاوت

فروش کمد لباس در ابعاد و طرح های مختلف صورت می پذیرد. بدین ترتیب متناسب با فضای خالی و ترکیب رنگبندی تجهیزات دکوراسیون داخلی می توانید کمد لباس دیواری مورد پسند خود را انتخاب نموده و سفارش دهید. جهت نظم بخشیدن به فضای دکوراسیون و نگهداری از پوشاک و اکسسوری شخصی می توانید از مزایای کمد لباس بهره گیرید.

در زمان خرید کمد لباس بایستی به میزان حجم پوشاک و لباس های خود توجه داشته باشید و متناسب با فضایی که در اختیار دارید، بهترین محصولات را انتخاب و خریداری نمائید. فاکتور مهم و اساسی که در تعیین قیمت کمد لباس تأثیرگذار می باشد. بدین ترتیب می توانید متناسب با نیازی که دارید، کاربردی ترین کمد لباس درب ریلی و یا لولایی را انتخاب نمائید.

اگر فضای کافی در اتاق، در اختیار ندارید که به باز شدن درب کمد اختصاص دهید، خرید کمد لباس درب ریلی را به شما پیشنهاد می دهیم که می توانید در طرح های متنوع و شیک آن را از طریق فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب به صورت آنلاین سفارش دهید. خرید صندلی راک را از سایت با قیمت ارزان انجام دهید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 206
نمایش همه
علاقه مندی ها ()