لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو، قطعات متعددی را شامل می شود که سالم بودن آنها در عملکرد صحیح و سریع ماشین ضرورت دارد. بیل مکانیکی در اکثر عملیات های عمرانی و راهسازی به کار برده می شود چون طراحی فوق العاده خاصی دارد که توانایی اجرای پروژه های سنگین را دارند. بدین ترتیب متناسب با پروژه های مختلف، کارفرمایان از مزایای بیل مکانیکی می توانند استفاده نمایند. فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو را متناسب با مدل های آن که در داخل ایران رایج هستند، می توانید در مجموعۀ پارت یدک راهسازی مشاهده نمائید.

تأمین انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو اصل

بیل مکانیکی تجهیز به بازوی مفصلی است که قابلیت جا به جایی و حرکت باکت را برای اپراتور فراهم می آورد. بنابراین متناسب با پروژه های مختلف که نیاز به حفاری عمیق و گودبرداری دارد، می توان از مزایای بیل مکانیکی استفاده نمود. با توجه به اینکه بیل از قطعات متعددی تشکیل شده و دارای ساختار مکانیکی است و این مسئله آن را از آسیب دیدگی و نقص فنی مبرا نمی سازد. بدین ترتیب جهت خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو می بایست به مراکز معتبر مراجعه نمائید که دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ فروش تجهیزات ماشین آلات سنگین می باشند.

لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو متشکل از انواع قطعات مختلف همچون رینگ، بلبرینگ، دنده گردان، کابین، جک باکت، رولیک زیربندی، جک بوم، پمپ هیدرولیک، کفشک بیل هیدرولیک، فنر زنجیر، شیر کنترل، یاتاقان ثابت و متحرک، سر سیلندر، کاسه نمد، پمپ های هیدرولیک و غیره می باشند. در نتیجه ایجاد کوچکترین مشکل و نقص فنی برای هر کدام از آنها، ممکن است فشار مضاعف به دیگر قطعات بیل مکانیکی وارد گردد. در نتیجه راننده بیش از وقوع این اتفاق ناخوشایند نسبت به تعویض لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو اقدام می نماید.

در حال حاضر جهت کسب اطلاعات بیشتر و تخصصی در خصوص خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو در مدل های مختلف به صورت اورجینال می توانید با واحد فروش مجموعۀ پارت یدک راهسازی تماس بگیرید.

   پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 139
نمایش همه
علاقه مندی ها ()