طرح توجیهی در راستای ترغیب و کمک به تصمیم گیری سرمایه گزاران انجام می پذیرد. به طور کلی می توان گفت : توضیحات و تعارفات متعددی در خصوص پروسۀ اجرای یک بیزینس و مطالعات امکان سنجی، مطالعات بازار و مواردی از این قبیل انجام می پذیرد. قطعاً نگارش انواع طرح توجیهی  و جمع آوری اطلاعات جامع در خصوص زوایای مختلف اجرای یک پروژه حائز اهمیت می باشد و می تواند مانع از هدر رفت انرژی گردد. بدین وسیله متناسب با استفاده از این فرصت می توان در مدت زمان کوتاه قسمت های مختلف اجرای یک ایده برای سرمایه گذاری را به طور دقیق بررسی نمود و بدین ترتیب گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا تلاش نموده در این حوزه خدمات ارزشمندی را به سرمایه گذاران ارائه دهند.

تهیه طرح توجیهی به منظور صرفه جویی در هزینه ها

همانطور که می دانید اجرای یک پروژه نیاز به تحقیقات و بررسی های مختلف دارد. به عبارتی مراحل مختلفی از ایده تا اجرا وجود دارد که اکثر سرمایه گذاران از آن آگاهی کاملی ندارند و بدین ترتیب با سرمایه گذاری کور کورانه در پروژه ای، به نتیجۀ نهایی دست پیدا کنند. امکان سنجی، مطالعات بازار در قسمت های فنی و مالی، هزینه ها، درآمدها، میزان سود و زیان طرح از موارد مهم و اساسی هستند که به صورت طرح توجیهی مانند طرح توجیهی رادیاتور پنلی گردآوری می شوند. پس از بررسی تمامی جوانب مثبت و منفی، به سهولت می توانند نتیجۀ نهایی خود را در خصوص راه اندازی همان پروژه بگیرند.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که قصد راه اندازی یک پروژه جدید را دارید، بخش های مختلف اجرای آن را باید در نظر گرفته و نسبت بدان تصمیم گرفت. گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا با در اختیار داشتن کادر مجرب و متبحر که در زمینه های مختلف حسابداری، اقتصادی و بیزینس دارای تخصص می باشند، به سهولت می توانند انواع گزارشات طرح توجیهی را منطبق با هر ایدۀ کسب و کار و سرمایه گذاری گردآوری نموده و به بهترین شکل ممکن ارائه دهند و قطعاً بهترین راهنما برای این دسته از افراد می باشند.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 208
نمایش همه
علاقه مندی ها ()