فنی تابلو برق از کاربردی ترین اقلام در حوزۀ سیستم های تهویه سازی صنعتی به شمار می رود. امروزه می توانید این قطعه را با برند و ابعاد متفاوت خریداری نمائید. فروش فن تابلو برق از نظر جنس در دسته بندی متفاوت انجام می پذیرد که می توان به فن تابلو برق فلزی اشاره نمود. اجزای فن تابلو برق شامل تسمه، یاتاقان، پره پروانه، بدنه، الکتروموتور و ... می باشد. در نتیجه شاهد فروش فن تابلو برق در ابعاد متفاوت هستیم که توانسته اند به منظور خنک سازی و تهویه سازی هوای گرم تابلوهای برق استفاده نمایند. مرکز بنیس کمپانی به صورت تخصصی در حوزۀ فروش تجهیزات الکترونیکی همچون فن های تابلو برق فعالیت می کنند و همواره آمادۀ ارائه بهترین خدمات به مشتریان گرامی می باشند.

به طور کلی انواع فن تابلو برق در سطح بازار عرضه می شوند که کاربری آنها از نظر جریان هوا متفاوت دسته بندی شده اند. بدین ترتیب امکان خرید فن تابلو برق با مصارف خانگی و صنعتی در سطح بازار صورت می پذیرد. فن جریان محوری، فن سانتریفیوژ و فن جریان متقاطع از دسته بندی های اصلی فن تابلو برق به شمار می روند که با کاربری متفاوت می توان آنها را خریداری نمود.

سایز فن تابلو برق را متناسب با ابعاد فضای تابلو و حجم سیم هایی که درون چنین سیستم هایی به کار گرفته می شوند، انتخاب می نمایند. فروش فن  تابلو برق با جریان های متفاوت صورت می پذیرد تا کارایی مفید را در سیستم های الکترونیکی خانگی و صنعتی داشته باشند. خشک کننده های کارواش، هیترهای برقی، خشک کن های دستی و صنعتی تنها برخی از سیستم های صنعتی هستند که در طراحی آنها از فن و فیلتر با مشخصات فنی متفاوت استفاده می کنند. جهت خرید تابلو برق با مصارف خانگی و صنعتی می توانید به مرکز بنیس کمپانی مراجعه نموده و از میان محصولات موجود، مناسب ترین فن تابلو برق را انتخاب خریداری نمائید.

  بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 178
نمایش همه
علاقه مندی ها ()