لاستیک یوکوهاما یکی از معتبرترین تایرهای موجود در بازار شناخته می شود چون دارای قدمت طولانی است که خیلی از افراد طرفدار محصولات این برند شناخته شده در جهان هستند. اگر در پی خرید لاستیک یوکوهاما ژاپن هستید، می توانید به مراکز معتبر و شناخته شده مراجعه نموده و از میان محصولات موجود، مناسب ترین تایر را انتخاب و خریداری نمائید. نکتۀ مهم و اساسی که هنگام خرید لاستیک ماشین بایستی در نظر بگیرید، مشخصات فنی تایر می باشد که تناسب با مدل اتومبیل داشته باشد. امروزه فروشگاه همپا پس از بررسی وضعیت بازار توانسته موفق به تأمین و فروش لاستیک یوکوهاما با مشخصات فنی متفاوت گردند.

خرید لاستیک یوکوهاما رادیال

در نتیجه متناسب با موقعیت آب و هوایی مختلف و مدل اتومبیل می توان مناسب ترین لاستیک یوکوهاما را به صورت اورجینال از طریق مراکز معتبر خریداری نمود. بدون شک انتخاب نوع لاستیک ماشین بر روی عملکرد فرمان اتومبیل تأثیرگذار خواهد بود. به عبارتی نوع لاستیکی که در فصول مختلف سال خریداری می نمائید به شما کمک می کند که بتوانید رانندگی بهتری در سطح جاده داشته باشید و به نوعی تأثیر مستقیم بر روی مدت زمان ترمزگیری خودرو خواهد داشت.

اگر علاقه مند به خرید لاستیک یوکوهاما تمام فصل می باشید، می توانید از طریق برخی از مراکز توزیع لاستیک ماشین، با قیمت مناسب تأمین نمائید. در کلام آخر به شما عزیزان توصیه می کنیم که مشخصات فنی درج شده بر روی تایر را به طور دقیق بررسی نموده و پس از انطباق با لاستیک فابریک خودرو، نسبت به خرید لاستیک یوکوهاما تمام فصل، تابستانی و زمستانی اقدام نمائید.

جهت اطلاع از قیمت لاستیک یوکوهاما در بازار ایران می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی هم پا مراجعه نموده و پس از بررسی دقیق و مقایسۀ میان محصولات، نسبت به انتخاب و خرید لاستیک ماشین مناسب همراه با گارانتی اقدام نمائید.

فروشگاه هم پا  

  آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 144
نمایش همه
علاقه مندی ها ()